ناشناس

سلام و خداقوتبنده حدود 6 ماه ازدواج کرده ام.متاسفانه...

سلام و خداقوت بنده حدود 6 ماه ازدواج کرده ام. متاسفانه در موقع صحبت های قبل از ازدواج با اینکه اعلام کرده بودم از دروغ بدم میاد . ولی در سوال و جواب های قبل از ازدواج دروغ شنیدم و بعد از ازدواج که متوجه شدم که خیلی متفاوت با واقعیت است؛علت آن را جویا شدم که همسرم علت آن را این گونه اعلام کرد که چون خیلی به شما علاقه مند شدم مجبور شدم دروغ بگم تا شما منصرف نشین. حالا من چیکار کنم؟ رفتار و عملکرد همسرم مورد قبول من نیست. خودش میگه میخواد که تغییر کنه ولی بعد از کمی سعی میگه نمیتونه. منم دوسش دارم ولی رفتارش غیر تحمل شده.
سه‌شنبه، 28 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام و خداقوتبنده حدود 6 ماه ازدواج کرده ام.متاسفانه...

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 24 ساله )

سلام و خداقوت
بنده حدود 6 ماه ازدواج کرده ام.
متاسفانه در موقع صحبت های قبل از ازدواج با اینکه اعلام کرده بودم از دروغ بدم میاد .
ولی در سوال و جواب های قبل از ازدواج دروغ شنیدم و بعد از ازدواج که متوجه شدم که خیلی متفاوت با واقعیت است؛علت آن را جویا شدم که همسرم علت آن را این گونه اعلام کرد که چون خیلی به شما علاقه مند شدم مجبور شدم دروغ بگم تا شما منصرف نشین.

حالا من چیکار کنم؟
رفتار و عملکرد همسرم مورد قبول من نیست.
خودش میگه میخواد که تغییر کنه ولی بعد از کمی سعی میگه نمیتونه.
منم دوسش دارم ولی رفتارش غیر تحمل شده.


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام برادر گرامی شرایطی که در آن قرار گرفته اید را درک می کنم به همین خاطر می خواهم در مکاتبات بعدی در مورد صحبت های ایشان و تناقض هایی که داشته بیشتر صحبت کنید، زیرا نوع راهکار در مورد صحبت های ایشان کاملا متفاوت است مثلا اگر دروغ هایی گفته اند که جزء ترجیحات شما بوده و از ملاک های اصلی تان نبوده و در زندگی مشترکتان تاثیری نمی گذارد و به شما نیز ضرری نمی رساند توصیه می کنم بگذرید ، ولی احساستان را نسبت به این کارش حتما نشان دهید . البته با وجود عصبانیتی که در این مورد برایتان به وجود آمده به نظر می رسد مواردی از صحبت های همسرتان که آشکار شده است در این حیطه قرار بگیرد زیرا حتی خود شما در دوران نامزدی و آشنایی قبل از ازدواج متوجه آن نشده اید. اما اگر در مورد مواردی صحبت کرده اند که اثر زیاد و بلند مدت روی زندگی شما می گذارد ، و در حال حاضر خلاف آن آشکار شده راه حل متفاوتی را می طلبد که بسته به نوع ملاک متفاوت می باشد . به همین خاطر در مکاتبات بعدی در این باره بیشتر توضیح دهید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما