ن

بسمه تعالیباسلامقبلا گاهی بود ولی الآن اکثر اوقات...

بسمه تعالی باسلام قبلا گاهی بود ولی الآن اکثر اوقات احساس یه دلشوره عجیب میکنم... یه حس بد...هیچ تلقین نمیکنم و اصلا بهش فکر نمیکنم ولی همش میاد سراغم... نمیدونم دقیقا چجوری باید توضیح بدم نگرانی خاصی ندارم، همش این حس میاد سراغم... بقول معروف دلم مثل سیر و سرکه میجوشه... با نفس عمیق ،آب خوردن،مشغول شدن به یه کار دیگه فقط چند لحظه برطرف میشه اما فقط چند لحظه... ممنون میشم راهنمایی بکنید.
پنجشنبه، 20 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ن

بسمه تعالیباسلامقبلا گاهی بود ولی الآن اکثر اوقات...

ن ( تحصیلات : دبیرستان ، 16 ساله )

بسمه تعالی
باسلام
قبلا گاهی بود ولی الآن اکثر اوقات احساس یه دلشوره عجیب میکنم... یه حس بد...هیچ تلقین نمیکنم و اصلا بهش فکر نمیکنم ولی همش میاد سراغم...
نمیدونم دقیقا چجوری باید توضیح بدم نگرانی خاصی ندارم، همش این حس میاد سراغم...
بقول معروف دلم مثل سیر و سرکه میجوشه...
با نفس عمیق ،آب خوردن،مشغول شدن به یه کار دیگه فقط چند لحظه برطرف میشه اما فقط چند لحظه...

ممنون میشم راهنمایی بکنید.


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام خواهر گرامی با توجه به متن سؤالتان اگر درست متوجه شده باشم شکایت اصلی تان این است که بیشتر اوقات بدون دلیل خاصی و حتی بدون اینکه بدانید چرا، دلشوره و اضطراب دارید اگر این حالت بیشتر از 6 ماه است که در شما وجود داشته ، در علوم روانشناختی به اضطراب منتشر یا فراگیر شهرت دارد و خوشبختانه درمان های مشخصی نیز برای آن وجود دارد که لازم است به صورت حضوری جلساتی را با نظارت یک متخصص یا روانشناس بالینی طی کنید تا به جایی برسید که این دلشوره ها مزاحمت خاصی برای زندگیتان ایجاد نکند زیرا همانطور که خودتان هم متوجه شده اید کارهایی مانند نفس عمیق ،آب خوردن، پرت کردن حواستان و ... به صورتی کاملا موقتی آرامتان می کند و مجددا این حالات به سراغتان می آیند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما