محمد حسین

با عرض سلاممن حدود 2 ماه است که علائمی شبیه به سینوزیت...

با عرض سلام من حدود 2 ماه است که علائمی شبیه به سینوزیت دارم ولی درمان نمیشه.این علائم به این صورته که بعضی وقت ها لرز شدیدی به بدنم میاد و احساس بی حالی می کنم.تمرکز حواسم خیلی کم شده و در خوندن مطلب چشم هام تار میشه و میپره.گردن من هم خشک میشه و به سمت عقب کشیده میشه. دست و پا هام همیشه سرد هستند و بینی ام هم همینطور. دکتر گفته عفونته ولی من ترشح زیادی از بینی دفع نمیکنم. وقتی آنتی هیستامین میخورم بهتر میشم. گاهی هم حالت تهوع دارم. گیجی من به صورتی میشه که اصلا نمیدونم دور و برم چی میگذره. دکتر تا الآن 12 تا سفازولین به من زده ولی کماکان همونجوری هستم. ممنون میشم راهنماییم کنید.من و از کارو زندگیم انداخته. ممنونم از مهربانیتان.
دوشنبه، 31 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

محمد حسین

با عرض سلاممن حدود 2 ماه است که علائمی شبیه به سینوزیت...

محمد حسین ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 24 ساله )

با عرض سلام
من حدود 2 ماه است که علائمی شبیه به سینوزیت دارم ولی درمان نمیشه.این علائم به این صورته که بعضی وقت ها لرز شدیدی به بدنم میاد و احساس بی حالی می کنم.تمرکز حواسم خیلی کم شده و در خوندن مطلب چشم هام تار میشه و میپره.گردن من هم خشک میشه و به سمت عقب کشیده میشه. دست و پا هام همیشه سرد هستند و بینی ام هم همینطور. دکتر گفته عفونته ولی من ترشح زیادی از بینی دفع نمیکنم. وقتی آنتی هیستامین میخورم بهتر میشم. گاهی هم حالت تهوع دارم. گیجی من به صورتی میشه که اصلا نمیدونم دور و برم چی میگذره. دکتر تا الآن 12 تا سفازولین به من زده ولی کماکان همونجوری هستم. ممنون میشم راهنماییم کنید.من و از کارو زندگیم انداخته.

ممنونم از مهربانیتان.


مشاور: دکتر محسن اکبر زاده

علائمي که ذکر کرده ايد ربطي به سينوزيت ندارد. در ضمن هر سينوزيتي به آنتي بيوتيک احتياج ندارد. اگر هم سينوزيت داشتيد و آنتي بيوتيک لازم بود اصلاً سفازولين جايي در درمان سينوزيت ندارد. به يک پزشک عمومي خوب يا يک متخصص داخلي مراجعه نماييد تا معاينه ي کامل شويد در صورت تأييد سلامتي شما به يک روانشناس جهت شناخت عوامل استرس زاي زندگيتان مراجعه کنيد. اگر هم در معاينه مورد مهمي يافت شد که پزشک اقدام به درمان مي کند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.