ی

سلام چند مدت پیش به خواستگاری یکی از دختر های فامیل...

سلام چند مدت پیش به خواستگاری یکی از دختر های فامیل رفتم قبل از خواستگاری با خودم عهد گرده بودم که اگر با پسری رابطه داشته باشد صرف نظر کنم . در جلسه خواستگاری پرسیدم انکار کرد . اما مدتی بعد با اصرار من گفت که با پسر همسایشان رابطه داشته مدت دوسال و یک سال و نیم است که ترک کرده من خیلی به او علاقه دارم او بسیار از این رابطش پشیمان است و الان چادری شده سن ایشان 18.5 است . قبل از من یکی دیگر از پسر های همسایشان به خواستگاری او رفته بود که به دلیل مطلع شدن از همین رابطه منصرف شد . و این دختر بسیار تحت تاثیر قرار گرفت تاجایی که می گفت می خواسته خود کشی کنه . همچنین قسم خورده که رابطشون در حد تلفنی بوده . من خیلی نسبت به این مسله حساسم چون خودم تا الان با هیچ دختری هیچ نوع رابطه ای نداشتم الان واقعا خیلی داره بهم سخت میگذره و تمرکزم رو از دست دادم از طرفی هرچی استخاره زدم خوب اومد الان واقعا حیرانم ...... باوجود ابنکه محصل هستم در یکی از بهترین دانشگاه های دولتی ولی اصلا از همه چیز بریدم خواهش میکنم کمکم کنید.
پنجشنبه، 10 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ی

سلام چند مدت پیش به خواستگاری یکی از دختر های فامیل...

ی ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 25 ساله )

سلام
چند مدت پیش به خواستگاری یکی از دختر های فامیل رفتم قبل از خواستگاری با خودم عهد گرده بودم که اگر با پسری رابطه داشته باشد صرف نظر کنم . در جلسه خواستگاری پرسیدم انکار کرد . اما مدتی بعد با اصرار من گفت که با پسر همسایشان رابطه داشته مدت دوسال و یک سال و نیم است که ترک کرده من خیلی به او علاقه دارم او بسیار از این رابطش پشیمان است و الان چادری شده سن ایشان 18.5 است . قبل از من یکی دیگر از پسر های همسایشان به خواستگاری او رفته بود که به دلیل مطلع شدن از همین رابطه منصرف شد . و این دختر بسیار تحت تاثیر قرار گرفت تاجایی که می گفت می خواسته خود کشی کنه . همچنین قسم خورده که رابطشون در حد تلفنی بوده . من خیلی نسبت به این مسله حساسم چون خودم تا الان با هیچ دختری هیچ نوع رابطه ای نداشتم الان واقعا خیلی داره بهم سخت میگذره و تمرکزم رو از دست دادم از طرفی هرچی استخاره زدم خوب اومد الان واقعا حیرانم ...... باوجود ابنکه محصل هستم در یکی از بهترین دانشگاه های دولتی ولی اصلا از همه چیز بریدم خواهش میکنم کمکم کنید.


مشاور: خانم صفری

با سلام در شرایط خاص شما و حساسیتی که نسبت به این موضوع دارید توصیه می کنم قبل از اینکه اقدامی برای ازدواج بکنید با یک روانشناس بالینی به صورت حضوری ملاقات کنید و تا زمانی که نتوانسته اید این رابطه را هضم کنید تصمیم به ازدواج نگیرید زیرا محدودیت های بسیاری برای خودتان و همسر آینده تان ایجاد می کنید. همچنین لازم است شیوه برخورد با این حساسیت به نحوی که برایتان مخرب نباشد را فرابگیرید به همین خاطر روانشناس بالینی با در نظر گرفتن سایر خصوصیاتتان می تواند به شما کمک کند.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.