y

سلام و خسته نباشید.یکی از دوستای برادرم که نزدیک...

سلام و خسته نباشید. یکی از دوستای برادرم که نزدیک ما زندگی نمی کنند از زمانی که من سوم دبیرستان بودم به برادرم گفته بودن که میخوان برای برادرشون به خاستگاری من بیان. از اون موقع تا چند ماه پیش هر وقت با برادرام تماس داشتن می پرسیدن که من ازدواج کردم یا نه. اما الان بعد از 7 سال یا بیشتر شنیدم که به تازگی ازدواج کرده. واقعا چرا این کارو کردن برادرا,پدر و مادرم این موضوعو میدونستن. واقعا اهداف این جور خانواده ها و پسرا چیه؟ تشکر
شنبه، 19 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

y

سلام و خسته نباشید.یکی از دوستای برادرم که نزدیک...

y ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 23 ساله )

سلام و خسته نباشید.
یکی از دوستای برادرم که نزدیک ما زندگی نمی کنند از زمانی که من سوم دبیرستان بودم به برادرم گفته بودن که میخوان برای برادرشون به خاستگاری من بیان. از اون موقع تا چند ماه پیش هر وقت با برادرام تماس داشتن می پرسیدن که من ازدواج کردم یا نه. اما الان بعد از 7 سال یا بیشتر شنیدم که به تازگی ازدواج کرده. واقعا چرا این کارو کردن برادرا,پدر و مادرم این موضوعو میدونستن. واقعا اهداف این جور خانواده ها و پسرا چیه؟
تشکر


مشاور: سرکار خانم سعیده صفری

باسلام. خواهر عزیزم ممکن است برادر آن آقا پسر، شما را به ایشان معرفی کرده باشند اما در متن سؤالتان اشاره نکرده اید که خود ایشان قولی به شما داده باشند یا اینکه در این مدت برای خواستگاری اقدامی کرده باشند، پس آنها رفتار اشتباهی انجام نداده اند و به عبارتی به شما وعده و وعید محکمی نداده اند به همین خاطر لازم نیست خودتان یا دیگران را به این خاطر سرزنش کنید، اتفاق خاصی نیافاده است اگر چه میدانم تا حدی به خاطر اطلاع خانواده تان از این موضوع احساس ناراحتی می کنید، ولی توصیه می کنم بهای زیادی به این موضوع ندهید و به خواستگارانی که از این به بعد دارید برای ازدواج فکر کنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.