آرمین

با سلام وخسته نباشیدمن دانشجوی مهندسی شیمی آزاد هستم...

با سلام وخسته نباشید من دانشجوی مهندسی شیمی آزاد هستم میخواستم کاردانی در رشته بگیرم و اینکه بدانم با این مدرک میشود کاردانی به کارشناسی چه رشته هایی رفت(حتما مرتبط باید باشد)و اینکه چه دانشگاههایی؟
سه‌شنبه، 29 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

آرمین

با سلام وخسته نباشیدمن دانشجوی مهندسی شیمی آزاد هستم...

آرمین ( تحصیلات : دیپلم ، 23 ساله )

با سلام وخسته نباشید
من دانشجوی مهندسی شیمی آزاد هستم میخواستم کاردانی در رشته بگیرم و اینکه بدانم با این مدرک میشود کاردانی به کارشناسی چه رشته هایی رفت(حتما مرتبط باید باشد)و اینکه چه دانشگاههایی؟


مشاور: کتابی

با سلام به شما کاربر گرامی بله ، بدون توجه به رشته کاردانی، می توان هر یک از رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته را انتخاب نمود و در این رابطه هیچ محدودیتی وجود ندارد. لیکن رشته های مرتبط با کاردانی در اولویت پذیرش بالاتری قرار دارند. بنابراین اگر معدل شما در دوره کاردانی پایین است توصیه می شود در انتخاب های خود حتماً رشته های مرتبط با کاردانی را نیز انتخاب نمایید تا احتمال پذیرش شما افزایش یابد. چنانچه در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته ی غیر مرتبط به کاردانی خود پذیرفته شوید، می بایست 8 واحد پیش نیاز اخذ نمایید. این 8 واحد در اولین ترم، در کنار سایر واحدها ارائه خواهد شد و کلیه ی دانشجویان قادر خواهند بود که همزمان دوره ی خود را به اتمام برسانند.مثلا دانشگاه جامع علمی کاربردی موفق و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما