پرسش :
در رساله مسأله 1347 فرمودهايد: «مسافرى که قصد کرده 10 روز در محلى بماند اگر بيشتر از ده روز در آنجا بماند تا وقتى مسافرت نکرده بايد نمازش را تمام بخواند و لازم نيست دوباره قصد ماندن ده روز کند». خواهشمندم بفرماييد که مقصود از مسافرت در اينجا طى کردن حدّ شرعى است؟ يا گذشتن از حد ترخّص هم مسافرت محسوب مىشود؟
پاسخ :
منظور سفر شرعى به مقدار مسافت است.
منبع: استفتائات امام خمینی(ره)، ج1، ص234
منظور سفر شرعى به مقدار مسافت است.
منبع: استفتائات امام خمینی(ره)، ج1، ص234