پرسش :
این که گفته میشود: «باید برای نماز، یقین به دخول وقت داشت» مراد یقین شخصیست یا عرفی؟
پاسخ :
منظور یقین شخصی، اعم از اطمینان است ولی به وسوسه اعتنا نشود.
منبع: استفتائات از محضر حضرت آیتالله العظمی بهجت (دوره 4 جلدی)، ناشر: دفتر حضرت آیتالله العظمی محمدتقی بهجت، قم، 1386.
منظور یقین شخصی، اعم از اطمینان است ولی به وسوسه اعتنا نشود.
منبع: استفتائات از محضر حضرت آیتالله العظمی بهجت (دوره 4 جلدی)، ناشر: دفتر حضرت آیتالله العظمی محمدتقی بهجت، قم، 1386.