نشانه های علاقه شوهر به همسر (بخش اول)

شیوه های ابراز علاقه مردان کاملاً با زنان متفاوت است به همین علت در بعضی از مواقع خانم‌ها فکر می کنند همسرشان به وی علاقه ندارد. زنان دوست دارند ابراز علاقه مردان را در قالب کلمات بشنوند ولی مردان اینطور نیستند و در بیش تر مواقع علاقه خود را با کارهای شان ثابت می کنند. در این بخش شیوه های ابراز علاقه مردان را بیان می کنیم، پس با ما همراه شوید.
پنجشنبه، 21 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نشانه های علاقه شوهر به همسر (بخش اول)
یک همسر پر احساس کاملاً به شما توجه می کند و پیش از انجام هر کاری، نظر شما را می رسد همچنین در صورتی که از هم دور باشید، با شما تماس می گیرد.
 

مقدمه 

نحوه و شیوه های ابراز علاقه مردان کاملاً با زنان متفاوت است به همین علت در بعضی از مواقع خانم‌ها فکر می کنند همسرشان به وی علاقه ندارد. زنان دوست دارند ابراز علاقه مردان را در قالب کلمات بشنوند ولی مردان اینطور نیستند و در بیش تر مواقع علاقه خود را با کارهای شان ثابت می کنند. در این بخش شیوه های ابراز علاقه مردان را بیان می کنیم، پس با ما همراه شوید.
 

نشانه های علاقه شوهر به همسرش

علامت های ابراز علاقه مردان که در متن ذیل آمده است ثابت می کند مرد زندگی تان شما را عاشقانه دوست دارد.
 
مرد عمل است
همسرتان یک مرد سنتی است که فکر می کند ابراز احساسات و علاقه کار زنانه است؟ اگر اینگونه است شما دست کم تا زمانی باید به دنبال علامت دیگر ابراز علاقه مردان بگردید و عشقش را از روی آن حدس بزنید. چنین مردهایی دوست دارند به زبان بی زبانی حرف بزنند ابراز علاقه از خود نشان دهند و شما می توانید از هزار و یک موقعیت این زبان را رمزگشایی کنید.
 
همسر شما امکان دارد « دوستت دارم» را با درست کردن وسایل منزل و کارهای تعمیراتی نشان دهد یا این که به جایش حمام را بشوید یا زباله ها را بیرون ببرد. این گروه از مرد ها دوست ندارند برای ابراز عشق شان کار شورانگیز و بزرگی انجام دهند. آن ها بیش تر از آنکه بخواهند شما را متوجه حس خودشان کنند، دوست دارند برای تان یک زندگی ارام بسازند.
 
شما را اول صف می گذارد
یکی دیگر از شیوه های ابراز علاقه مردان سنتی به همسرشان این است که برای وی بسیار وقت می گذارند و کوچکترین وقت خالی خود را به همسرش اختصاص می دهد. درست است وی اهل خریدن دسته گل برای همسرش نیست و به همسرش نمی گوید که دلم برایت تنگ شده ولی با کارهایش این حرف را ثابت می کند و درست از سرکار بدون هدر کردن وقت پیش همسرش می‌اید تا باقی اوقاتش را با وی سپری کند و یا با تمام خستگی های کاری همسرش را دعوت به با هم وقت گذراندن می کند.
 
توانایی اقرار به اشتباهش را دارد
یکی دیگر از علامت های ابراز علاقه مردان نسبت به زنان این بخش می باشد. یک مرد عاشق گرچه برایش عذاب آور است ولی قابلیت قبول اشتباهاتش و اقرار به آنها را دارد. وی به نظر زن مورد علاقه اش احترام می گذارد و این برایش یک وعده ی پوچ نیست. به همین خاطر است که توانایی سازش دارد و لجاجت نمی کند.
 
به شما توجه می کند 
یک همسر پراحساس کاملاً به شما توجه می کند و پیش از انجام هر کاری، نظر شما را می رسد همچنین درصورتی که از هم دور باشید، با شما تماس می گیرد و حال شما را می پرسد. تمام توجه وی در میهمانی های خانوادگی و یا قدم زدن در پارک متوجه شما می باشد.
 
اعتراف کردن
مردی که به شما علاقه داشته باشد تلاش می کند القاب های مناسبی برای شما انتخاب کند که بتواند به سایرین نشان دهد شما زن دوست داشتی وی هستید. به عنوان مثال در جمع می گوید « این همان بانوی دلخواه من است» یا« این خانم آینده ی من است»، این لقب ها به این معنی هستند که همسرتان حقیقتا شما را دوست دارد و به همین علت شما را شخصی برای همراهی در آینده و یا راهنما انتخاب نموده اند.
 
به همین علت است که چنین لقب هایی را برای شما انتخاب نموده است. زمانی که شوهرتان از شما در جمع یاد می کند، نشان می دهد که به شما افتخار می کند و در حافظه خود یک برنامه ی دو نفره برای آینده ای مشترک با شما ریخته است. در واقع برای وی این لقب ها شروع یک زندگی شیرین و جذاب هستند.
 
زمانی که مرد در جمع احساسات خود را نسبت به زن ابراز می کند، از این کار منظورهای دیگری هم دارد. به عنوان مثال می خواهد بگوید که این زن متعلق به اوست و فرد دیگری نباید نظر بدی به وی داشته باشد یا مرد دیگری نباید در فکر وی باشد. چنین رفتار و زبانی بین مردها طبیعی است و خودشان به آسانی زبان هم‌دیگر را متوجه می شوند. در واقع مرد می خواهد اعلام کند که این خانم را برای خودش انتخاب کرده است. اما درصورتی که مردی در جمع از شما با اسم فامیلی تان یاد کرد، یا بعد از مدتی چه بسا شما را به مادر و دوستانش هم معرفی نکرد به این معنی است که فکر خاصی در خصوص شما نکرده است و احیانا علاقه ی خاصی به شما ندارد. پس نباید روی چنین شرایطی حساب باز کنید یا درصورتی که حس کردید که در حال وابسته شدن هستید همان موقع روابط تان را قطع کنید.
 
ولی زمانیکه مرد شما را به سایرین معرفی کرد و شما را با لقب های مورد علاقه اش نسبت داد، بدانید که برنامه ای طولانی‌مدت در ذهنش با شما چیده است و شما را شخصی مناسب برای عشق خود انتخاب کرده است. اعتراف کردن راهی است که بفهمید مرد به شما علاقه دارد یا نه!
 
ادامه دارد...

منبع: سایت بیتوته


سبک زندگی مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.