نشانه های علاقه شوهر به همسر (بخش دوم)

یک مرد عاشق مدام از زیبایی شما حرف می زند زیرا شما را برای ظاهرتان دوست ندارد و در روزهایی که ظاهرتان زیبا نیست هم وی امکان دارد متوجه این تغییرات در ظاهرتان نشود. در این بخش شیوه های ابراز علاقه مردان را بیان می کنیم، پس با ما همراه شوید.
پنجشنبه، 21 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نشانه های علاقه شوهر به همسر (بخش دوم)
مردان پراحساس پیش از این که همسرشان جمله دوستت دارم را به آنها بگوید آنها این جمله را بکار می برند بدون این که به مکان بکار بردن این جمله توجه کنند.
 

نشانه های علاقه شوهر به همسرش 

مراقبت کردن 
درصورتی که مردی شما را حقیقتا دوست داشته باشد، ابداً نمی گذارد چیزی یا کسی به شما اسیب بزند یا شما را تحت فشار قرار دهد. مرد هر چیزی که شما را آزار دهد از بین می برد. طبیعت مرد چنین است و نمی خواهد که خانواده اش مورد تهدید قرار بگیرد. مرد با چنین روحیه ای بزرگ می شود و چه بسا حاضر است بخاطر چنین موضوعاتی دعوا هم بکند. مرد زمانیکه می بیند کسی به مادرش توهین می کند عصبانی می شود و به وی حمله می کند. برای مرد اصلاً چیزی مهم تر از امنیت خانواده اش نیست و مثل یک سرباز مدام از خانواده اش دفاع می کند.
 
تمام مردها از کودکی می آموزند که باید مراقب خانواده و مخصوصا مادرشان باشند. حال همان مرد زمانیکه بزرگ می شود یاد می گیرد که باید مراقب همسر و فرزندانش باشد و نباید بگذارد که چیزی آنها را تهدید بکند و‌ اگر نه مردانگی وی زیر سؤال می رود . یک مرد حقیقی مدام تلاش می کند محافظه کار عمل کند.
 
این مراقبت کردن هم نوعی نشان دادن عشق و علاقه ی مرد به زن است که با گفتار نیست بلکه با عمل انجام می شود. مرد در واقع می خواهد نشان دهد تنها چیزی که برای وی اهمیت دارد همسرش است و از همسرش بیش از هر فرد دیگری مراقبت می کند، برای این که برای وی ارزش زیادی دارد.
 
زن ها مدام می خواهند به مردی تکیه کنند و با مردی زندگی کنند که مرد بتواند امنیت شان را حفظ کند. اما مرد نباید تنها با زور بازو از شما مراقبت کند. این مراقبت می تواند به شیوه های مختلفی صورت بگیرد. به عنوان مثال درصورتی که قرار است شب تنها بیرون بروید و هوا کاملاً تاریک باشد، مرد شما را همراهی می کند یا درصورتی که قرار است که کاری را انجام دهید مرد از خطرات آن کار برای شما می گوید که شما حواس تان به همه چیز باشد. مرد از طریق نصیحت و پند هم می تواند از شما مراقبت کند.
 
چنین چیزی در مردها از کودکی وجود داشته است. زمانیکه پسر می بیند پدرش چطور مراقب مادر و خانواده اش می باشد وی هم تلاش می کند مثل پدرش باشد و حال همان روحیه هنوز با مرد مانده است و هیچگاه مرد تغییر نمی کند. این همان عشقی است که مردها تلاش می کنند به زن نشان دهند. آنها مثل زن ها نمی توانند با صحبت کردن علاقه شان را نشان دهند برای این که در این کار مهارت ندارند و با چنین روحیه ای بزرگ نشده اند، ولی درصورتی که قدری به رفتار و کارهای خود توجه کنید متوجه می شوید که آنها هر کاری را انجام می‌دهند تا شما در ارامش باشید.
 
به شما می گوید :« دوستت دارم»
مردان پراحساس پیش از این که همسرشان جمله دوستت دارم را به آنها بگوید آنها این جمله را بکار می برند بدون این که به مکان بکار بردن این جمله توجه کنند.
 
از رابطه با خانواده تان خودداری نمی کند
دیدن خانواده و اقوام شریک عاطفی مان همیشه دلهره آور و سبب نگرانی است. بدین ترتیب تنها یک مرد واقعا عاشق آمادگی هر کاری را دارد صرفا برای آنکه بتواند به شما نزدیک شود؛ تفاوتی نمی کند این کار ملاقات با پدرتان باشد که یک نظامی بازنشسته است یا مادربزرگ سختگیرتان. وی سعی می کند تا دل تمامی را بدست‌آورد و آماده است تا این رابطه را ادامه دهد، زیرا عاشق شما است، به خانواده ی شما احترام می گذارد و می داند که آنها هم می توانند به اقوام وی تبدیل شوند.
 
رویاهایش را بدون شما نمی سازد
برای یک همسر عاشق حضور شما در زندگی کافی است و سایرین تنها آنگاه اهمیت دارند که بتوانند به بهتر شدن حس و زندگی شما کمک کنند. وی تمام تلاشش را برای شما می کند و برای رسیدن به یک ثبات مالی بیش تر از همیشه قدم برمی دارد. این مرد عاشق در رویاهایش تمام چیزها را در کنار شما می خواهد و دوست دارد کنار شما یک خانواده کامل داشته باشد.
 
مدام و تحت هر شرایطی شما را زیبا می بیند
یک مرد عاشق مدام از زیبایی شما حرف می زند زیرا شما را برای ظاهرتان دوست ندارد و در روزهایی که ظاهرتان زیبا نیست هم وی امکان دارد متوجه این تغییرات در ظاهرتان نشود.
 
منبع : سایت بیتوته


سبک زندگی مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.