يکشنبه، 10 دی 1396
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

فرزاد جمشیدی

فرزاد جمشیدی
فرزاد جمشیدی (متولد خرداد ماه ۱۳۴۹ در تهران) مجری تلویزیونی ایرانی است. او اجرای برنامه‌های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شبکه اول سیما بر عهده داشته است. او ریاست دفتر هماهنگی و سازماندهی مجریان سیما را هم بر عهده داشته است.
او در سال ۱۳۸۶ به مدت ۳ ماه مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی بود. جمشیدی دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است.
اردیبهشت ماه سال ۹۱ فرزاد جمشیدی با اجرای برنامه‌ای در رادیو ایران با نام «یادخدا» و شعر خوانی درخصوص قضات، با شکایت از طرف مدعی العموم مواجه شد و پرونده‌ای علیه وی در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد. در این پرونده دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم از فرزاد جمشیدی شکایت کرده بود که این پرونده به دلیل صرف نظر کردن مدعی العموم از شکایت خود، مختومه اعلام شده است. وی پرونده دیگری با طرف شاکی خصوصی داشت و با این پرونده مرتبط نبود. که پس از رسیدگی رسمی در دی ۹۱، شاکی نیز در تیرماه ۱۳۹۲ رضایت خود را نسبت او اعلام کرد.
وی که از مجریان فعال برنامه‌هایی ماه رمضان نیز بود بیست روز قبل از ماه رمضان، در ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ با انتشار نامه‌ای برای همیشه از اجرا در سازمان صداوسیما خداحافظی کرد. با این وجود، تصویر وی در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، از شبکه یک سیما، پخش شد که در حال اجرای مراسمی در اصفهان بود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.