شنبه، 20 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

علی انصاریان

علی انصاریان
علی انصاریان بازیکن بازنشسته فوتبال و بازیگر ایرانی بود. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۵ ه.ش و با بازی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ ه.ش از حرفه فوتبال خداحافظی کرد. پس از فوتبال، او وارد حرفه مجری گری و بازیگری سینما و تلویزیون شد.
 
شناسنامه
 14 تیر سال 1356 ه.ش   تولد
 15 بهمن سال 1399 ه.ش  درگذشت
 بیماری کرونا  علت درگذشت
 بهشت زهرا تهران  آرامگاه
 ایرانی  ملیت
 اسلام  دین
 شیعه  مذهب
 -  دیگر نام ها
 -  تحصیلات
 -  دانشگاه
 ورزشی، هنری  زمینه فعالیت
 -  سبک
 از سال 1375 ه.ش تا 1399 ه.ش  سال های فعالیت
 چندین فیلم و سریال  آثار مهم
 جایزه های سینمایی  جایزه ها
 -  وبگاه رسمی
 -  همسر
 -  فرزندان
 پدر:  حاج اسماعیل - مادر: حاجیه خانم سادات شاه ولایتی  والدین

زندگی نامه

تولد
علی انصاریان در  ۱۴ تیر ۱۳۵۶ ه.ش در تهران است. بازیکن بازنشستهٔ فوتبال و بازیگر ایرانی بود. علی انصاریان یک خواهر و یک برادر دارد پدرش فوت کرده و نام مادرش حاجیه خانم سادات شاه ولایتی بوده و یک برادر بزرگتر به اسم محمد و یک خواهر به اسم فاطمه دارد که ازدواج کرده و اسم دامادشون حامد اژدری است. خانواده او یک خانواده کم جمعیت است و اتحاد و صمیمیت خاصی در بین آنها وجود دارد؛ طوری که دیگر در این خانواده ستاره ای به نام علی انصاریان وجود ندارد، بلکه او پسری فرمانبردار و آرام برای مادرش و برادری دلسوز و مهربان برای خواهر و برادرش است.

علی انصاریان
 
درگذشت
وی که از دوم بهمن‌ماه 1399 ه.ش بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه 1399 ه.ش در ۴۳ سالگی درگذشت. مراسم تشییع  وی با حضور حدود ۵۰۰ نفر از خانواده این مرحوم و پیشکسوتان فوتبال کشور در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرا برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان عموی علی انصاریان، بر پیکر برادرزاده خود نماز خواند. پیکر انصاریان سپس روی دوش مردم حاضر در بهشت زهرا قرار گرفت و در خانه ابدی خود در جوار آرامگاه پدرش به خاک سپرده شد.
 

علی انصاریان

سمت و فعالیت ها

فعالیت های ورزشی
مرحوم انصاریان از همان آغاز نوجوانی به فوتبال علاقمند شد. او در سال 1369 ه.ش وقتی ۱۳ ساله بود به تیم پایه پیام تهران پیوست و دو سال بعد نیز در تیم پایه‌های بانک سپه تهران مشغول به فعالیت شد. انصاریان برای ۳ سال نیز به کسب تجربه در تیم بانک ملی پرداخت تا اینکه در سال ۱۳۷۴ ه.ش به تیم فجر سپاه تهران پیوست. حضور در تیم فجر سپاه تهران، زمینه ساز ورود انصاریان به دنیای حرفه‌ای فوتبال شد تا اینکه در سال بعد و در سن ۱۹ سالگی علی انصاریان با قراردادی دو ساله به تیم فجرسپاسی پیوست.  
 
علی انصاریان

عملکرد موفق انصاریان در تیم فجرسپاسی توجه کادر فنی وقت باشگاه پرسپولیس تهران را به خود جلب کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۷ ه.ش به عضویت این تیم درآمد. پس از ۵ فصل حضور پیاپی علی انصاریان به عنوان دفاع وسط در تیم پرسپولیس، در نهایت مشکلات او با کادر فنی باعث شد تا برای یک نیم فصل از این تیم جدا شود و به سایپا بپیوندد. با این حال در نهایت با مساعد شدن شرایط کادر فنی پرسپولیس، به تیم محبوب خودش بازگشت و این بار برای ۲ فصل در این تیم بازی کرد و در ۴۸ بازی، ۱۱ گل را وارد دروازه‌ی رقبا کرد.
 
علی انصاریان

با این حال علی انصاریان در سال ۱۳۸۵ ه.ش و با تصمیمی عجیب، راهی تیم رقیب و سنتی پرسپولیس، یعنی استقلال تهران شد، اما با این وجود بیش از یک فصل در این تیم نیز باقی نماند و در سال ۱۳۸۶ ه.ش راهی باشگاه استیل آذین شد. علی انصاریان پس از ورود به باشگاه استقلال تهران، دیگر بیش از یک فصل در هیچ تیمی باقی نماند و از این زمان تا سال ۱۳۹۰ ه.ش که در تیم شاهین بوشهر بود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در تیم‌هایی همچون استیل‌آذین، استقلال اهواز، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر، تنها برای یک فصل بازی کرد. وی همچنین از سال ۱۳۷۷ ه.ش تا ۱۳۸۸ ه.ش نیز در چند نوبت به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و ۶ بازی ملی را هم در کارنامه بازیگری خود به ثبت رسانده است.
 
علی انصاریان

جدول عملکرد باشگاهی علی انصاریان
سال باشگاه بازی گل
 1375-1377 ه.ش  فجر سپاسی - -
 1377-1382 ه.ش  پرسپولیس 88 10
 1383 ه.ش  سایپا 6 0
 1383-1385 ه.ش  پرسپولیس 48 11
 1385-1386 ه.ش  استقلال تهران 23 4
 1386-1387 ه.ش  استیل آذین 20 2
 1387-1388 ه.ش  استقلال اهواز 14 0
 1388-1389 ه.ش  گسترش فولاد 13 0
 1389-1390 ه.ش  شهرداری تبریز 18 5
 1390 ه.ش  شاهین بوشهر 10 0

فعالیت های هنری

علی انصاریان در خرداد ۱۳۹۰ ه.ش آهنگی به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد، اما بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد. وی در دوران فوتبالی خود، به عنوان بازیگر مهمان در چند مجموعه تلویزیونی نقش های کوتاه بر عهده داشته است مانند سریال زیر آسمان شهر ، فیلم پاداش سکوت ، سریال چارخونه اشاره کرد. انصاریان در سال ۱۳۹۳ ه.ش هنگامی که به عنوان بازیگر و تهیه کننده فیلم کلاف کنار لیلا اوتادی قرار گرفت رسما وارد بازیگری شد.
 
علی انصاریان

آثار

فیلم های سینمایی
نام سال
 رمانتیسم عماد و طوبا  ۱۳۹۷ ه.ش
 کلوپ همسران  ۱۳۹۷ ه.ش
 اژدر  ۱۳۹۷ ه.ش
 حس خوب زندگی  ۱۳۹۵ ه.ش
 دو روز تا ماندن  ۱۳۹۵ ه.ش
 حکم تیر  ۱۳۹۴ ه.ش
 شروع یک پایان  ۱۳۹۴ ه.ش
 کلاف  ۱۳۹۳ ه.ش
 پاداش سکوت  ۱۳۸۵ ه.ش

علی انصاریان

مجموعه های تلویزیونی
نام یادداشت
 داغون‌ترین  (یک قسمت)
 زیر آسمان شهر  (دو قسمت)
 چارخونه  (یک قسمت)
 خانه اجاره‌ای  (یک قسمت)
 غنچه‌های سحر
 نقطه چین  (دو قسمت)
 محکومین  (۱۳۹۶ ه.ش حسین قناعت و سیدجمال سیدحاتمی)
 سریال کیمیا  (۱۳۹۴ ه.ش جواد افشار)
 سرزده  (۱۳۹۹ ه.ش بهادر اسدی)

علی انصاریان

شبکه نمایش خانگی
نام سال
 هدیه  ۱۳۹۳ ه.ش
 آسپرین  ۱۳۹۴ ه.ش تا ۱۳۹۵ ه.ش
 شام ایرانی  ۱۳۹۹ ه.ش

علی انصاریان

افتخارات

همزمان با نمایش فیلم کوتاه «قفل» در فستیوال «بلک برد» علی انصاریان به تازگی نامزد کسب جایزه بهترین بازیگر مرد فستیوال فیلم کوتاه بلک‌ برد امریکا شد.
علی انصاریان در سال 1394 ه. ش، به خاطر فیلم «سوختن» کاند‌ید‌ای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد‌ د‌ر این جشنواره شد‌ و موفق به کسب یاس زرین شد. همچنین فیلم هدیه به تهیه کنندگی مرحوم انصاریان نیز در این جشنواره نامزد دریافت جایزه شد. که جوایز و تندیس ها رو در پیامی به مرحوم هادی نوروزی تقدیم کرد.
جشنواره فیلم فجر سال 1399 ه. ش، با فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با بازی علی انصاریان آغاز شد.
 
علی انصاریان

در نگاه دیگران

اشخاص
پیام های تسلیت شخصیت های سیاسی، ورزشی، فرهنگی و هنری در پی درگذشت علی انصاریان

علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت تاسف برانگیز چهره پر افتخار فوتبال کشور، ورزشکار غیور و اخلاقمدار، جناب آقای علی انصاریان را به جامعه ورزشی، دوستداران و به ویژه مادر گرامی و داغدار و دیگر بازماندگان محترم ایشان علی الخصوص خطیب فاضل، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین انصاریان تسلیت می گویم.
از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و تسلی مسئلت می‌ نمایم.

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس:
درگذشت غمناک فوتبالیست خوش اخلاق و ارادتمند اهل بیت علیهم السلام آقای علی انصاریان را که خدمتگزاری خالصانه و با تمام وجود او به مادرش زبانزد همگان بود، به مردم عزیز ایران، جامعه ورزشی و خانواده گرامی آن مرحوم به خصوص مادر بزرگوار ایشان و عموی او، خطیب و معلم اخلاق استاد حاج شیخ حسین انصاریان تسلیت می گویم.
در ایامی که به نام مادر خوبیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مزین است، از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و همنشینی با بهترین بندگان خدا را مسئلت می کنم.
 
علی انصاریان

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور:
مصیبت غم انگیز درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن خوشنام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال علی انصاریان را به ملت قدرشناس ایران، جامعه ورزش کشور، علاقه مندان و دوستان، بستگان و خانواده محترم ایشان به خصوص مادر گرانقدر و داغدارش از صمیم قلب تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن ورزشکار خوش اخلاق کشورمان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

علی عسگری، رئیس رسانه ملی:
انالله و انا الیه راجعون
کرونا بار دیگر جوان عزیزی را از ما گرفت. درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق و محبوب فوتبال ایران، بازیگر مجموعه‌های نمایشی و مجری برنامه‌های تلویزیونی را به مردم هنردوست، همکاران، پیشکسوتان و بازیکنان فوتبال کشور و خانواده بزرگوار، به‌ویژه عموی گرامی ایشان، خطیب ارجمند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد حاج شیخ حسین انصاریان تسلیت عرض می‌کنم. چهره دوست‌داشتنی علی انصاریان علاوه بر بازی غیرتمندانه در مستطیل سبز فوتبال، با هنرنمایی در بیش از 17 فیلم و سریال تلویزیونی برای همیشه در اذهان مردم ماندگار خواهد بود. علی انصاریان و مهرداد میناوند در دوره زمانی نزدیک دار فانی را وداع گفتند تا مردم ورزش دوست ایران همواره از این دو دوست با تعصب با هم یاد و خاطرات خود را مرور کنند. از درگاه خداوند تعالی برای این دو عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
 
علی انصاریان

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا:
«آقای رئیس! می خواهم تسلیت صمیمانه و قلبی خود را از درگذشت ملی پوش پیشین فوتبال ایران،علی انصاریان ابراز کنم. کلمات برای توصیف این ضایعه ناکافی به نظر می رسند. میراث و دستاورد انصاریان به ویژه شخصیت، محبوبیت و خصوصیات انسانی او هرگز از یادها نخواهد رفت.
به نمایندگی از جامعه فوتبال بین الملل، عمیقاً با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، خانواده، دوستان و عزیزان علی ابراز همدردی می کنم.»

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی:
اناالله و انا الیه راجعون
در کمال تأسف و تألم بیماری منحوس کرونا علی انصاریان چهره افتخار آفرین و خاطره انگیز فوتبال کشورمان را از ما گرفت. در گذشت این چهره محبوب و پرافتخار ورزشی کشور که از خاطره سازترین بازیکنان ملی و دو باشگاه پرطرفدار کشور بود، موجب تأسف و تأثر عمیق نزد همه ملت گردید.
فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت این ضایعه به جامعه ورزشی کشور، خانواده محترم انصاریان و همه دوستداران وی، برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌کنم.
 
علی انصاریان

سردار آزمون لژیونر ایرانی با انتشار پستی نوشت:
(علی آقا باورم نمیشه واقعاً دیگه قلبم شکست، مرسی واسه اینکه مارو خندوندی رفیق، مرسی که به ما یاد دادی چطوری مواظب مادرمون باشی. دلم واست خیلی تنگ میشه رفیق خیلی ای کاش بیدار می‌شدی و روز مادر رو به مادر عزیزت تبریک می‌گفتی. خدایا راضیم به رضای تو ولی دل ما رو هم یه نگاه بنداز آدم‌های خوب رو از کنارمون بر ندار ته نامردیه، خداحافظ بهترین من)

سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی نوشت:
(علی جان بعد آقا مهرداد همه ی امیدمون، به تو بود خیلی زود رفتی داداش، روحت شاد باشه تسلیت میگم. خدا به مادرت و خانوادت و کل ایران صبر بده، کی این خبرای بد میخواد تموم بشه، داریم یکی یکی عزیزامون رو از دست میدیم)

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان با انتشار پستی نوشت:
(علی جان، رفیق شیرین زبان و دوست‌داشتنی خیلی زود رفتی! الان وقتش نبود مرد…روحت شاد)

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی نوشت:
(تسلیت عرض می‌کنم خدمت خانواده محترم انصاریان خدا به مادرش صبر بده)

مرتضی پورعلی گنجی لژیونر ایران با انتشار پستی نوشت:
(ای خداااا…، تسلیت به همه، بخصوص به خانواده انصاریان و مادرش، خدا به مادر محترمش صبر بده)

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با انتشار پستی نوشت:
(این یکی رو دیگه نمیتونم باور کنم، خدایا چرا علی با معرفت و دوستداشتنی هیچ وقت از یاد و خاطرم و قلبم نمیری برادر، روحت شاد)

احمد عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال با انتشار پستی نوشت:
(روحش شاد و نامش جاودانه باد دوباره قلبم شکست باورم نمیشه، خدا به مادرت صبر بده علی آسوده بخواب و نگران نباش ما در کنار مادرت هستیم میدونم هیچ کلامیذتسلی بخش درد و غم مادر علی عزیز نیست ولی خواستم بدونی ما در کنارت هستیم)
 
علی انصاریان

سایت
باشگاه آ.اس.رم ایتالیا:
صفحه رسمی این باشگاه با انتشار تصویری از علی انصاریان نوشت:
درگذشت علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی ایران را به خانواده و دوست‌داران وی تسلیت عرض می‌کنیم.

صفحه  فارسی AFC:
درآرامش باش علی عزیز

باشگاه استقلال:
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه بازی با پیراهن استقلال را هم در کارنامه خود داشت را به جامعه ورزش، هواداران باشگاه استقلال و پرسپولیس و خانواده ایشان تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحوم خواهان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل را از خداوند متعال خواهانیم.
 
علی انصاریان

باشگاه پرسپولیس:
این باشگاه در پیامی با اندوه و تاثر فراوان درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس و هنرمند سینمای ایران را ناباورانه و از صمیم قلب به خانواده وی، به ویژه مادر بزرگوارش، خانواده بزرگ پرسپولیس، اهالی ورزش و فوتبال و جامعه هنر تسلیت می‌گوید. برای ما نیز باور این دو حادثه پیاپی بسیار سخت و دشوار است. همه ما امیدوار بودیم پس از دست دادن مهرداد میناوند عزیر، حداقل با بهبودی کامل علی انصاریان دوست‌داشتنی، مرهمی برای آن زخم‌ بیابیم، اما دریغ و افسوس که گویی این دو رفیق قدیمی با یکدیگر قراری داشته‌اند.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: امروز مصیبت دیگری بر همه ما وارد شده است و این همدردی با تمام خانواده‌های داغداری است که متاسفانه عزیزان خود را به دلایل گوناگون از جمله به واسطه این بیماری مرموز و منحوس از دست داده‌اند. باور این که میناوند و انصاریان را در این سن و سال دیگر در میان خود نداریم سخت و دشوار است. حکایت غریبی است که انصاریان درست در روزهایی که سینمای ایران جشنواره فجر را با فیلمی که او در آن حضور داشت افتتاح کرد، پیشکسوت فوتبال ایران اختتامیه داستان زندگی‌اش در این دنیای فانی، رقم خورد. انصاریان با خاطره آن خنده‌ها و شوخی‌هایش همیشه در ذهن ما زنده خواهد بود. هنرمندی که در فوتبال به بازی‌های غیرتمندانه‌اش شهره بود. خاطره زخم‌هایی که برداشت و به آن‌ها افتخار می‌کرد، را هیچ‌گاه از یاد نمی‌بریم.
 
علی انصاریان

سرخپوشان در پیام خود تصریح کرده‌اند: علی انصاریان همیشه می‌گفت: وقتی با پیراهن پرسپولیس وارد زمین می‌شوی دیگر برای خودت نیستی. وقتی آن همه نگرانی و استرس را در صورت هواداران می‌بینم که قرمز شده‌اند، وقتی علی پروین را می‌بینیم که هر چند به شکل عجیب و باور نکردنی روی نیمکت می‌نشیند و بلند نمی‌شود ولی خون توی صورتش جمع می‌شود و آدم فکر می‌کند که دور از جانش، الان سکته می‌کند، دیگر هر چه از دستت بر بیاید باید انجام بدهی. اگر سرت را جلوی توپ و پای حریف نگذاری، نامردی کرده‌ای. من خودم روی آن سکوها بوده‌ام می دانم وقتی توپ به دروازه تیمت نزدیک می‌شوی چه حالی داری.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: می‌گفتند سخت و خشن بازی می‌کند و خودش می‌گفت. فوتبال بچه بازی نیست. پیراهن یک تیمی مثل پرسپولیس را می‌پوشی نمی‌توانی فقط یک بازیکن باشی باید جنگجو باشی. بله من سخت و جدی بازی می‌کنم ولی شما ببین که من بیشتر خودم مصدوم می‌شوم و نه بازیکنانی که روبه‌روی من قرار می‌گیرند. او روش و فلسفه خودش را برای فوتبال داشت. در کنار بازی‌های آن‌گونه او، کم نبودند بازیکنانی که پیراهن تیم ملی را به دست آوردند، هر چند او هیچ‌گاه به آن میزان که شایسته‌اش بود، به حق خود نرسید. روزی که به پرسپولیس رسید انگار دنیا را به او داده بودند.
 
علی انصاریان

باشگاه پرسپولیس در این پیام نوشته است: علی انصاریان چه قدر هم به پدر و مادرش می‌نازید. عاشق خانواده‌اش بود. هر بار از او پرسیدیم که چرا ازدواج نمی‌کند، با خنده و شوخی از جواب طفره می‌رفت یا می‌گفت هنوز وقتش نشده است. آخرین بار گفتیم دیگر ۴۳ سالت شد و جواب داد، نمی‌خواهم کسی را اسیر خودم کنم. به هر حال طفره می‌رفت. شاید گمشده‌ای داشت. خودش بود و عشق به مادری که نمی‌دانیم با این داغ چه خواهد کرد. علی انصاریان دیگر در میان ما نیست و نمی‌دانیم باید از کجای این سال‌ها که در کنار ما بود بنویسیم. از آن روزی که یک هفته بعد از جدایی‌اش با بغض می‌گفت نباید این اشتباه را می‌کرد و دنیزلی با رفتن آری‌هان گفته بود که او را می‌خواهد یا از آن روزی که تعریف کرد با تشویق هواداران پرسپولیس، نفهمید دربی چه شد؟ ولی آن‌قدر مرد بود که هیچ گاه برای پیراهنی که به تن می‌کرد، کم نگذارد. یک آدم احساساتی که عاشق فیلم و پرسپولیس بود و به هر دوی آن‌ها رسید.

باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس، این ضایعه را به خانواده او، هواداران پرسپولیس و جامعه ورزش، فوتبال و هنر تسلیت گفته و در عین حال تاکید کرده است: از مردم عزیز ، عاجزانه خواهش می‌کنیم با رعایت پروتکل‌ها و قواعد فاصله گذاری اجتماعی از خود و دیگران محافظت کنند. همچنین برای همدردی و ابراز احسایات پاکی که دارند، خود و دیگران را به خطر نیندازند. باور کنیم، این بیماری بی‌رحم هر جایی در کمین است و هیچ‌کس از آن در امان نیست.
 
علی انصاریان


باشگاه سایپا:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت علی انصاریان  از پیشکسوتان جوان فوتبال ایران، بسیار جانسوز و غم انگیز است، با نهایت تاثر و تاسف این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش و فوتبالی کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای خانواده محترم وی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

ستاد اطلاع‌ رسانی جشنواره فیلم فجر:
"بازگشت همه به‌سوی اوست
علی‌انصاریان، به عنوان یک چهره محبوب ملی، محبوب قلب‌های مردم ایران بود. در شرایطی که او دراماتیک‌ترین روزهای عمر خود را سپری می‌کرد، امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش‌ذوق سینما با اولین حضورش درجشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.  

ستاد برگزاری سی‌ و نهمین جشنواره فیلم فجر، همراه با مخاطبان سینما و همه مردم ایران فقدان این هنرمند و ورزشکار مردمی را تسلیت می‌گوید و ضمن طلب آمرزش برای علی انصاریان عزیز از درگاه حق، سلامت همه بیماران را آرزومند است."


مطالب مرتبط:

گریه حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان بر پیکر برادر زاده‌اش
آخرین مصاحبه علی انصاریان با جشنواره فیلم فجر
سکانسی از فیلم هدیه با بازی علی انصاریان و ماه‌چهره خلیلی

دوران فوتبالی و هنری علی انصاریان

انصاریان: هر چه دارم از چادر مادرم است

منابع:
1. ویکی پدیا
2. پایگاه خبری مشرق
3. پایگاه خبری اعتدال
4. خبرگزاری برنا
5. خبرگزاری خانه ملت
6. وبسایت ورزش سه
7. پایگاه خبری قدس آنلاین
8. همشهری آنلاین



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما
حکمت | دلی سخت تر از سنگ / استاد حسینی قمی
music_note
حکمت | دلی سخت تر از سنگ / استاد حسینی قمی
خلاصه دیدار فوتسال ایران 4-0 کویت
play_arrow
خلاصه دیدار فوتسال ایران 4-0 کویت
سپهبد انقلابی ارتش شاهنشاهی!
play_arrow
سپهبد انقلابی ارتش شاهنشاهی!
اینگونه تلاش می‌کنند ایران را آدم بده داستان نشان دهند!
play_arrow
اینگونه تلاش می‌کنند ایران را آدم بده داستان نشان دهند!
رئیس قوه قضاییه: در رابطه با حجاب قانون و مصوبه داریم
play_arrow
رئیس قوه قضاییه: در رابطه با حجاب قانون و مصوبه داریم
قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب
play_arrow
قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب
گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
play_arrow
گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان
play_arrow
مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان
ایرانی‌ها وحشتناک شده‌اند و باید بدانیم ما ظرفیت نابودی داریم!
play_arrow
ایرانی‌ها وحشتناک شده‌اند و باید بدانیم ما ظرفیت نابودی داریم!
قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
play_arrow
قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
تلاش عجیب یک بازیکن فوتبال برای ترساندن مامور امنیتی
play_arrow
تلاش عجیب یک بازیکن فوتبال برای ترساندن مامور امنیتی
کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران
play_arrow
کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران
گلزنی دیدنی عزت‌اللهی مقابل الاتحاد کلب؛ خوشحالی شدید گزارشگر عربی از شاهکار سعید
play_arrow
گلزنی دیدنی عزت‌اللهی مقابل الاتحاد کلب؛ خوشحالی شدید گزارشگر عربی از شاهکار سعید
رکورد جدیدی که تهران به نام خود ثبت کرد!
play_arrow
رکورد جدیدی که تهران به نام خود ثبت کرد!
تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
play_arrow
تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا