0

بازدید : 4201 بار

ایجاد: پنجشنبه، 17 مرداد 1392

ویرایش: شنبه، 23 اسفند 1393

لانچر سه بعدی TSF Shell 3D Launcher v3.3

لانچر سه بعدی TSF Shell 3D Launcher v3.3
لانچر سه بعدی TSF Shell 3D Launcher v3.3
حجم نرم افزار 10.37 مگابایت
دفعات دانلود 159
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.2 و بالاتر
لانچر سه بعدی TSF Shell 3D Launcher v3.3
توضیحات :


 

TSF Shell اولین نرم افزار لانچری است که از ابتدا به طور تخصصی بر روی ایجاد محیط سه بعدی در رابط UI اندروید کار کرده است که البته در انجام آن بسیار موفق بوده است. این لانچر قدرتمند با به وجود آوردن محیط کاربری سه بعدی با گرافیکی در حد عالی و انیمیشن های سه بعدی روان، محیطی فراتر از حد انتظار در اندروید، پدید آورده است. ویژگی های کلیدی این نرم افزار عبارتند از: دارا بودن تم های متنوع با ویژگی های گرافیکی جدید در هر یک از آنها، ۴ صفحه هوم اسکرین سه بعدی، رابط کشویی جدید مبتنی بر اندروید ۴، امکان ایجاد کلید های میانبر انیمیشنی در هوم اسکرین، امکان نصب ویجت های خاص این لانچر، امکان سازماندهی منو ها در دسته های متنوع و ده ها امکان دیگر که با نصب لانچر مشاهده خواهید کرد.

 

   

 

   


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.