0

بازدید : 2147 بار

ایجاد: شنبه، 1 اسفند 1394

ویرایش: شنبه، 1 اسفند 1394

تبدیل واحد Precise Unit Converter v1.4.1

تبدیل واحد Precise Unit Converter v1.4.1
تبدیل واحد Precise Unit Converter v1.4.1
حجم نرم افزار 5.20 مگابایت
دفعات دانلود 187
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
تبدیل واحد Precise Unit Converter v1.4.1
توضیحات :

 

 تبدیل واحدها یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر نوع کاربری از جمله محصلان و شاغلان به آن نیاز خواهند داشت و گستردگی آن در زمینه‌ی کمیت‌ها مانند دما، مساحت، باینری یا... به قدری وسیع است که به خاطر سپردن آن‌ها کاری بسیار دشوار است. این امر برای هر شخصی، به خصوص افراد محصل که در دروس فیزیک و... بارها نیازمند تبدیل واحد‌ها می‌شوند، یک موضوع ضروری به حساب می‌آید که طبیعتا همراه داشتن اپلیکیشنی که از تمامی واحد‌های رایج پشتیبانی کند از ارزش بسیار بالایی برای این افراد برخوردار خواهد بود. شاید کمتر کسی پیدا شود که حداقل یک بار با سوال‌هایی نظیر یک متر چند اینچ است، 20 درجه‌ی سانتیگراد چند فارنهایت خواهد بود یا حتی بحث‌های تخصصی‌تر مانند یک پاسکال چند میکروبار می‌شود مواجه نشده باشد.

 

 

 

Precise Unit Converter یکی از اپلیکیشن‌های مفید اندرویدی در زمینه‌ی تبدیل واحد‌ها است که با پشتیبانی از کمیت‌های متنوعی همچون شتاب، زاویه، چگالی، سرعت انتقال داده‌ها، جریان الکتریسیته، انرژی، فرکانس، طول یا فاصله، شار مغناطیسی، فشار، مقاومت، سرعت، وزن و جرم و... ابزاری کامل و بی نقص را در این زمینه به وجود آورده است. این اپلیکیشن که به صورت رایگان منتشر شده، قادر به تبدیل تمام کمیت‌های مربوط به یکدیگر بوده و با نصب آن می‌توانید یک مبدل کامل را همیشه و همه جا در اختیار داشته باشید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.