0

بازدید : 1516 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 16 مهر 1392

ویرایش: سه‌شنبه، 18 آذر 1393

مسدود کردن تماس و پیام با Call & Message blocker v4.8.3

مسدود کردن تماس و پیام با Call & Message blocker v4.8.3
مسدود کردن تماس و پیام با Call & Message blocker v4.8.3
حجم نرم افزار 5.04 مگابایت
دفعات دانلود 50
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.2 و بالاتر
مسدود کردن تماس و پیام با Call & Message blocker v4.8.3
توضیحات :


 

Call & Message blocker مشابه یک دیوار آتش در برابر تماس ها و پیامک ها کار می کند. امکان تنظیم قوانین چندگانه برای مسدود سازی وجود دارد. می توانید به صورت دوره ای اقدام به مسدود سازی کنید و یا بصورت لحظه این کار را انجام دهید. برای اینکه مطمئن شوید دیوار آتش به خوبی وظایفش را انجام می دهد لطفا ابتدا برنامه را نصب کنید و سپس نسبت به نصب سایر برنامه های مربوط به تماس و پیامک مانند Go SMS Pro, Handcent و… اقدام کنید. برای ایجاد لیست سیاه کافی است که شماره ها را وارد Black list کنید. با انتخاب حالت Unknown and private هر شماره ناشناس، خصوصی، محدود و … را می توانید مسدود کنید. شماره هایی که در لیست Number in protected قرار می گیرند هرگز مسدود نخواهند شد. Protected conversation می تواند تمام تماس ها، SMS ها و MMS های شماره تعیین شده را پنهان کند. برای امنیت برنامه، امکان قرار دادن رمز عبور و یا رمز عبور تقلبی وجود دارد. می توانید آیکون برنامه را نیز پنهان کنید و آن را به کمک شماره گیر سیستم و یا شماره گیرهای ساده ( SimpleDialer یا system dialer ) باز کنید. امکان مسدود سازی پیامک حاوی واژه ای خاص نیز وجود دارد. همچنین می توانید برنامه را تنظیم کنید که نتوانید به بعضی شماره ها زنگ بزنید و از تنظیمات نیز می توانید نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

 

   

 

   

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.