0

بازدید : 1813 بار

ایجاد: يکشنبه، 20 دی 1394

ویرایش: يکشنبه، 20 دی 1394

مدیریت حافظه موقت گوشی Clipboard Manager v1.7.5

مدیریت حافظه موقت گوشی Clipboard Manager v1.7.5
مدیریت حافظه موقت گوشی Clipboard Manager v1.7.5
حجم نرم افزار 1.10 مگابایت
دفعات دانلود 119
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
مدیریت حافظه موقت گوشی Clipboard Manager v1.7.5
توضیحات :

 

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که هنگام وبگردی یا گفتگوی آنلاین، متنی توجه‌تان را جلب کرده باشد و آن را برای ذخیره یا ارسال به دوستان دیگر، کپی کنید. با این عمل، متن مورد نظر شما به بخشی از حافظه‌ی گوشی با نام Clipboard منتقل می‌شود که مسئول نگهداری فایل‌های موقت بوده و تنها یک ظرفیت دارد. به این معنا که اگر شما متن جدیدی را کپی کنید، متن قبلی از بین خواهد رفت و متن جدید، جایگزین آن در Clipboard می‌شود. این موضوع بارها و بارها برای کاربران اتفاق می‌افتد و گاهی ممکن است خسارات بزرگی را به آن‌ها وارد کند. برای مثال اشخاصی که شعرها، داستانک‌ها یا صورت حساب‌های خود را در اپلیکیشن یادداشت گوشی وارد می‌کنند، ممکن است هنگام انتقال آن به اپلیکیشنی دیگر، با کپی اتفاقی یک متن دیگر، اثر یا صورتحساب خود را برای همیشه از بین ببرند. در این مواقع معمولا کاربران چاره‌ای جز افسوس خوردن نخواهند داشت، اما به لطف اپلیکیشن‌هایی همچون Clipboard Manager که وظیفه‌ی مدیریت حافظه‌ی کلیپبورد را بر عهده دارد، می‌توان یک بار برای همیشه با این مشکل خداحافظی کرد.

 

 

 

 

 

البته Clipboard Manager نقشی در حافظه‌ی تک ظرفیتی کلیپبورد ندارد و برخلاف نامش، تنها یک ابزار کمکی برای Clipboard گوشی است به طوری که با هر بار کپی کردن متنی، متن مورد نظر علاوه بر کلیپبورد، در این اپلیکیشن نیز ذخیره خواهد شد و از آنجا که این اپلیکیشن محدودیتی در تعداد موارد ذخیره شده ندارد، می‌تواند تا صدها و هزاران متن کپی شده را نیز در خود ذخیره کند. عملکرد این گوشی در پس زمینه خواهد بود و از همین رو مصرف باتری آن چندان قابل توجه نخواهد بود.

 

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.