0

بازدید : 1391 بار

ایجاد: شنبه، 3 بهمن 1394

ویرایش: شنبه، 3 بهمن 1394

قفل گذاری روی برنامه ها ES App Locker v1.1.1

قفل گذاری روی برنامه ها ES App Locker v1.1.1
قفل گذاری روی برنامه ها ES App Locker v1.1.1
حجم نرم افزار 1.00 مگابایت
دفعات دانلود 157
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.1 و بالاتر
قفل گذاری روی برنامه ها ES App Locker v1.1.1
توضیحات :

 

ES App Locker همانطور که از نام آن پیداست توسط توسعه دهندگان ES Global است که احتمالا با اپلیکیشن نامی و محبوب این تیم یعنی ES File Manager آشنا هستید. این تیم که سابقه ی تولید اپلیکیشن های متفاوتی را از جمله ES TaskManager و... برای اندروید داشته است، مدتی است که ES App Locker را با طراحی متریال منتشر کرده است که در زمینه ی قفل گذاری روی اپلیکیشن‌ها فعالیت خواهد داشت. توسط این برنامه می توانید تعیین کنید که کدام برنامه‌ها برای اجرا نیازمند وارد کردن پترن باشند.

 

 

 

 

نحوه ی کار با ES App Locker نیز بسیار ساده است به طوری که به محض باز کردن آن، لیستی از اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی شما اعم از سیستمی و غیرسیستمی برای شما به نمایش در خواهد آمد که می توانید با روشن کردن کلید قفل هر کدام، آن‌ها را به لیست اپلیکیشن‌های محافظت شده انتقال دهید. از این پس در هنگام ورود به این اپلیکیشن‌های مشخص شده، با درخواست وارد کردن پترن مواجه خواهید شد که از قبل در تنظیمات برنامه وارد کرده اید و می توانید با خیالی آسوده تر گوشی خود را به دست دوستان خود بدهید.

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.