0

بازدید : 1492 بار

ایجاد: شنبه، 17 بهمن 1394

ویرایش: شنبه، 17 بهمن 1394

نظارت بر میزان مصرف RAM و CPU Resource Monitor Mini v1.10118

نظارت بر میزان مصرف RAM و  CPU   Resource Monitor Mini v1.10118
نظارت بر میزان مصرف RAM و CPU Resource Monitor Mini v1.10118
حجم نرم افزار 2.60 مگابایت
دفعات دانلود 112
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.2 و بالاتر
نظارت بر میزان مصرف RAM و  CPU   Resource Monitor Mini v1.10118
توضیحات :

 

احتمالا شما هم تا به حال کندی‌ها و هنگ کردن گوشی اندرویدی خود را تجربه کرده‌اید که میزان دفعات این تجربه، با مقدار قدمت و ضعیف بودن سخت‌افزار گوشی شما رابطه‌ای مستقیم دارد. این کندی‌ها معمولا در اثر استفاده‌ی بیش از حد از ظرفیت سی‌پی‌یو و رم گوشی است به این معنا که باز کردن چندین اپلیکیشن سنگین به طور همزمان، از تمام فضای رم و سی پی یو استفاده می‌کند و دیگر مجالی برای پرداخت به امور دیگر باقی نمی‌ماند. از همین رو مرتبا با کندی‌ها و هنگ کردن‌های پیاپی مواجه می‌شوید. Resource Monitor Mini اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند در این زمینه کمک حال شما باشد.

 

 

 

توسط این برنامه می‌توانید میزان فضای اشغال شده از RAM و CPU را مشاهده کنید تا با بررسی دلایل استفاده‌ی بیش از حد از این دو بخش گوشی، بتوانید برنامه‌ها و موارد اضافه را متوقف کنید. این برنامه در تنظیمات خود به شما این امکان را خواهد داد تا میزان فضای در حال استفاده از این دو بخش را در هر کجای صفحه که مایل بودید قرار دهید تا همیشه و همه جا به آن دسترسی داشته باشید. مکان قرارگیری این اطلاعات کاملا قابل شخصی سازی است و می‌توانید آن‌ها را در مکان مورد نظر خود قرار دهید.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.