0

بازدید : 1491 بار

ایجاد: چهارشنبه، 28 بهمن 1394

ویرایش: چهارشنبه، 28 بهمن 1394

جلوگیری از ارسال اعلان ها AppBlock Stay Focused v1.1.6

جلوگیری از ارسال اعلان ها AppBlock Stay Focused v1.1.6
جلوگیری از ارسال اعلان ها AppBlock Stay Focused v1.1.6
حجم نرم افزار 3.20 مگابایت
دفعات دانلود 112
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
جلوگیری از ارسال اعلان ها AppBlock Stay Focused v1.1.6
توضیحات :

 

احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که مشغول انجام کاری باشید و با صدای نوتیفیکیشن گوشی، کار را متوقف کرده و به چک کردن گوشی بپردازید. این امر در زمان‌هایی که پیامی از دوستان خود دریافت می‌کنید بسیار مفید و کاربری خواهد بود؛ اما در عین حال بارها نیز پیش آمده است که نوتیفیکیشن دریافتی، مربوط به تبلیغات یا پیام‌های غیر ضروری اپلیکیشن‌ها بوده است که برای مثال بروزرسانی خود یا خرید نسخه‌ی اصلی را به شما یادآوری می‌کنند. این اطلاع‌رسانی‌های بی مورد قطعا هر کاربری را کلافه خواهد کرد؛ به خصوص در زمان‌هایی که مشغول انجام کار مهمی بوده‌اید و به این خاطر وقفه‌ی در کار ایجاد کرده‌اید. AppBlock Stay Focused اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای حل این مشکل است که به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های غیر ضروری را در این برنامه وارد کنید تا دیگر از سوی آنها، نوتیفیکیشنی دریافت نکنید.

 

 

 

AppBlock Stay Focused با هدف حفظ تمرکز شما در حین انجام کار یا مطالعه‌ی دروس ساخته شده است؛ از همین رو امکان بلاک کردن کامل یک اپلیکیشن را نیز خواهید داشت که نکته‌ی بسیار جالبی در این برنامه به حساب می‌آید. توسط این امکان، می‌توانید اپلیکیشن‌های پر استفاده‌ی خود مانند تلگرام یا Clash Of Clans را بلاک کنید تا اگر در حین مطالعه‌ی درس یا انجام کارها، برای چک کردن آن‌ها وسوسه شدید، با پیغامی مبنی بر "بهتره سرکاری که مشغولش هستی برگردی و تمرکزت رو از دست ندی" مواجه شوید. در کنار این پیام نیز تعداد دفعاتی که در آن روز به این برنامه سر زده‌اید را به شما نشان خواهد داد تا به اصطلاح شما را کمی شرمنده کرده و به انجام کار اصلیتان تشویق کند.

 

علاوه بر نکات ذکر شده، این برنامه دارای یک بخش زمان‌بندی نیز هست که به کمک آن می‌توانید تمامی این محدودیت‌ها را، تنها برای زمان‌های خاصی تنظیم کنید. برای مثال می‌توانید با ساخت یک پروفایل زمانی با نام "دانشگاه" یا "زمان خواب" محدودیت‌های مورد نظرتان را برای روزها و ساعت‌هایی که در کلاس درس، یا مشغول خواب شبانه هستید فعال کنید

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.