0

بازدید : 1572 بار

ایجاد: يکشنبه، 15 فروردين 1395

ویرایش: يکشنبه، 15 فروردين 1395

مدیریت بلوتوث Auto Bluetooth v2.1

مدیریت بلوتوث  Auto Bluetooth v2.1
مدیریت بلوتوث Auto Bluetooth v2.1
حجم نرم افزار 0.79 مگابایت
دفعات دانلود 156
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.1 و بالاتر
مدیریت بلوتوث  Auto Bluetooth v2.1
توضیحات :

 

عده‌ی بسیاری از کاربران برای مکالمات خود از هندزفری بلوتوث استفاده می‌کنند. این امر با وجود آنکه راحتی‌های بسیاری را برای این افراد به وجود خواهد آورد، مشکلی را نیز همراه خود دارد که اگر تجربه‌ی استفاده از هندزفری بلوتوث را داشته باشید، حتما به آن آگاه هستید. هندزفری بلوتوث برای کارکرد نیازمند روشن بودن دائمی بلوتوث خواهد بود و این امر روی مصرف باتری به طور محسوسی تاثیر خواهد داشت. اما در این بین اپلیکیشن‌های جالبی برای مدیریت این مصرف باتری ساخته شده‌اند که Auto Bluetooth یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. Auto Bluetooth اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید بلوتوث دستگاه خود را طوری تنظیم کنید که تنها در مواقع نیاز روشن شود تا کمترین مصرف ممکن را از باتری گوشی داشته باشد. در واقع با استفاده از این اپلیکیشن، بلوتوث دستگاه شما در حالت Off خواهد بود و هنگامی که تماسی را دریافت کنید، این اپلیکیشن به صورت هوشمند آن را شناسایی کرده و سریعا اقدام به On کردن بلوتوث می‌کند. بلافاصله بعد از قطع تماس نیز Auto Bluetooth مجددا شرایط را بررسی و در صورت قطع شدن تماس تلفنی، بلوتوث را خاموش می‌کند. این ویژگی تاثیر فوق‌العاده‌ای در مصرف باتری گوشی خواهد گذاشت به طوری که اگر میزان تماس‌های برقرار شده در روز زیاد نباشد، مصرف باتری توسط بلوتوث نیز به حداقل مقدار ممکن خواهد رسید.

 

 

در تنظیمات Auto Bluetooth حالتی با عنوان Charging وجود دارد که با فعالسازی آن، هنگامی که گوشی شما در حال شارژ باشد این حالت صرفه‌جویی غیرفعال خواهد شد و بلوتوث به طور مداوم روشن خواهد ماند. در صورتی که این حالت را فعال کنید مجددا بعد از جدا کردن شارژر، حالت صرفه‌جویی به کار گرفته خواهد شد. عنوان دیگری که در تنظیمات این اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد و از اهمیت بالایی نیز برخوردار است Ignore System Bluetooth State بوده که با فعال کردن آن، کنترل کامل بلوتوث به دست این اپلیکیشن سپرده خواهد شد. در حالت عادی وقتی شما این اپلیکیشن را نصب دارید، و تماسی نیز برقرار نیست بلوتوث خاموش خواهد بود اما ممکن است به دلایل دیگر مانند ارسال یک فایل، بلوتوث را به صورت دستی روشن کنید. با این کار کنترل روشن و خاموش کردن بلوتوث از اختیار Auto Bluetooth خارج خواهد شد چرا که به صورت دستی در عملکرد آن دخالت شده است. اما با فعال کردن این گزینه می‌توانید این اختیار را به اپلیکیشن بدهید که حتی در صورت روشن کردن دستی بلوتوث، این اپلیکیشن قادر به خاموش کردن آن در زمان استفاده نشدن باشد.

این اپلیکیشن که دارای ویجت‌های اختصاصی برای فعال یا غیرفعال‌سازی نیز است با حجمی کمتر از ۱ مگابایت منتشر شده و برای اجرا به اندروید 2.1 یا بالاتر نیاز دارد. در صورتی که از هندزفری بلوتوث استفاده می‌کنید می‌توانید با نصب این اپلیکیشن، میزان مصرف باتری خود را به طور محسوسی بهینه‌سازی کنید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.