0

بازدید : 1940 بار

ایجاد: چهارشنبه، 18 فروردين 1395

ویرایش: چهارشنبه، 18 فروردين 1395

تامین امنیت ارتباط های بلوتوثی Bluetooth Firewall Trial v3.1

تامین امنیت ارتباط های بلوتوثی Bluetooth Firewall Trial v3.1
تامین امنیت ارتباط های بلوتوثی Bluetooth Firewall Trial v3.1
حجم نرم افزار 2.70 مگابایت
دفعات دانلود 151
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.1 و بالاتر
تامین امنیت ارتباط های بلوتوثی Bluetooth Firewall Trial v3.1
توضیحات :

 

 

 

زمانی که گوشی‌هایی همچون k۷۵۰ و ... در بازار تلفن‌های همراه حکمرانی می‌کردند شاهد نرم‌افزارهای جاوایی بودیم که به راحتی هر چه تمام‌تر و تنها با اتصال دو طرفه‌ی بلوتوث، لیستی از کانتکت‌ها، اس‌ام‌اس‌ها و فایل‌های گوشی شخص مقابل را نمایش می‌داد و امکان دریافت هرکدام از آن‌ها نیز در گوشی مبدا امکان پذیر بود. این موضوع در گوشی‌های اندرویدی نیز مشاهده شده است که البته شدت آن تا حد گوشی‌های جاوا نیست، اما با این حال، کاربران را از نفوذپذیر بودن بلوتوث دستگاه با خبر می‌کند. مانند تمام مشکلات دیگر، راحت‌ترین راه برای قربانی نشدن از طریق نفوذهای بلوتوثی روشن نگذاشتن بلوتوث در مواقع غیرضروری و همچنین ارتباط نداشتن با اشخاص غیرمطمئن است. اما اگر بنا بر دلایل مختلف روزانه استفاده‌های زیادی از بلوتوث می‌کنید، بهتر است با کمک اپلیکیشن‌های محافظ همچون Bluetooth Firewall امنیت ارتباطات خود را دو چندان کنید. نصب این برنامه همانند آنتی ویروس‌ها در اندروید امری ضروری محسوب نمی‌شود اما می‌توان با استفاده از آن، امنیت و آسودگی خاطر را بیش از پیش کرد. این اپلیکیشن که به دو صورت پولی و رایگان برای اندروید منتشر شده است دارای یک مگابایت حجم بوده و برای اجرا نیازمند اندروید ۲.۱ خواهد بود.

 

 

 

Bluetooth Firewall بعد از نصب در گوشی، در پس زمینه تمام فعالیت‌های مرتبط با بلوتوث را نظاره و مدیریت خواهد کرد. کوچک‌ترین موردی که به بلوتوث دستگاه ربط داشته باشد از چشم این اپلیکیشن پنهان نخواهد ماند و در بخش گزارش‌دهی آن، می‌توانید به طور دقیق جزئیات مربوط به بلوتوث را مانند زمان روشن یا خاموش شدن‌ها مشاهده کنید. این اپلیکیشن دارای بخشی رادار مانند برای شناسایی بلوتوث‌های روشن در اطراف نیز است که جنبه‌ای فانتزی دارد و کاربرد چندانی را نباید از آن انتظار داشته باشید. در بخش مدیریتی این برنامه می‌توانید لیست دستگاه‌های مطمئن را به "مورد اعتماد"‌ها اضافه کنید تا هنگام اتصال و ارسال و دریافت فایل از این دستگاه‌ها، شاهد نظارت‌های امنیتی برنامه مانند درخواست رمز عبور برای اتصال نباشید. Bluetooth Firewall در سه حالت به شما هشدار خواهد داد. زمانی که اپلیکیشنی در گوشی شما برای روشن کردن بلوتوث و ارسال فایل از طریق آن تلاش کند، زمانی که دستگاهی خارجی قصد اتصال به گوشی شما را داشته باشد و زمانی که اپلیکیشن‌های استفاده کننده از بلوتوث نصب یا آپدیت شوند. تمامی این مراحل باعث مراقبت‌های دائمی از ارتباط‌های بلوتوثی شما خواهد شد و می‌توانید با فعال کردن آن، با خیالی آسوده بلوتوث گوشی خود را برای امور مختلفی همچون هندزفری بلوتوث، روشن نگه دارید.

برای فعال‌سازی برنامه کافی است تا یک بار آن را اجرا کنید. پس از آن Bluetooth Firewall در پس زمینه به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پشتیبانی از دو تم روشن و تاریک و همچنین قابلیت اجرا در اندروید ۶ نیز از دیگر ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شوند.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.