0

بازدید : 1839 بار

ایجاد: دوشنبه، 3 خرداد 1395

ویرایش: دوشنبه، 3 خرداد 1395

مجموعه آیکون های متریال Clix Icon Pack 2.3.2

مجموعه آیکون های متریال Clix  Icon Pack 2.3.2
مجموعه آیکون های متریال Clix Icon Pack 2.3.2
حجم نرم افزار 30.90 مگابایت
دفعات دانلود 160
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
مجموعه آیکون های متریال Clix  Icon Pack 2.3.2
توضیحات :

 

Clix اپلیکیشنی در زمینه‌ی شخصی‌سازی ظاهر اندروید و آیکون‌ها است که با جمع‌آوری بیش از ۴۰۰ آیکون مختلف و با کیفیت و همچنین ادغام سبک متریال، با آیکون های مربع شکل آیفون، می‌تواند ظاهر گوشی شما را فوق‌العاده زیبا و متنوع‌تر کند. طراحی مربع شکل و یکدست آیکون های آیفون همیشه یکی از ویژگی های خاص و معروف iOS بود که حال می توانید به کمک این اپلیکیشن، این سبک از طراحی را، با رشته هایی از طراحی متریال به گوشی اندرویدی خود بیاورید.

 

 

 

 Clix دارای بیش از 400 آیکون در سایز HD است که تقریبا تمام اپلیکیشن‌های مهمی را که ممکن است در گوشی‌ نصب باشند را در بر گرفته است. به این معنا که با نصب و فعال‌سازی Clix، آیکون تمام برنامه‌های موجود در گوشی شما تغییر حالت پیدا خواهند کرد. البته باید توجه داشت که ملاک سازندگان این سبک از اپلیکیشن ها برای طراحی آیکون‌ها، برنامه‌ها و بازی‌های موجود در پلی‌استور است و نباید انتظار تغییر آیکون برنامه‌های فارسی را که از مارکت‌های ایرانی دانلود کرده‌اید داشته باشید. برای اپلیکیشن‌های ایرانی و معدود اپلیکیشن‌های خارجی که به صورت خودکار شامل این تغییرات نمی‌شوند، باید به صورت دستی، نزدیک‌ترین آیکون را از لحاظ مفهوم، در بین این مجموعه پیدا و انتخاب کنید. برای استفاده از Clix مانند تمامی مجموعه آیکون‌های دیگر، باید از لانچرهای سفارشی مانند Nova, Apex, ADW, Smart, Unicon, Action Launcher, Aviate, Go Launcher, Next, Holo launcher, Solo Launcher, KK Launcher, Atom Launcher و... استفاده کنید.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.