0

بازدید : 1498 بار

ایجاد: يکشنبه، 30 خرداد 1395

ویرایش: يکشنبه، 30 خرداد 1395

مدیریت پیامک ها KK SMS v2.96

مدیریت پیامک ها KK SMS v2.96
مدیریت پیامک ها KK SMS v2.96
حجم نرم افزار 6.30 مگابایت
دفعات دانلود 149
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
مدیریت پیامک ها KK SMS v2.96
توضیحات :

 

با وجود آنکه پیام‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مانند تلگرام یا واتس‌اپ در حال حکم‌فرمایی مطلق بر دنیای پیام‌ها هستند اما همچنان پیامک‌ها یکی از بخش‌های جدا نشدنی ارتباطات هستند به طوری که وجود آن‌ها برای بسیاری از امور ضروری است. برای مثال هر میزان هم که اپلیکیشن‌های پیام‌رسان اینترنتی در دل مردم نفوذ کنند اما همچنان برای استفاده خدماتی همچون اطلاع‌رسانی‌های بانک، ثبت نام‌های سازمانی و‌... نیازمند وجود پیامک‌ها هستیم. حتی خود اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نیز برای راه‌اندازی اولیه به پیامک تایید نیاز دارند که همین موضوعات نشان دهنده‌ی ارزش و اهمیت بالای پیامک‌ها در عصر ارتباطات است. از همین رو وجود اپلیکیشنی زیبا و پرامکانات برای مدیریت کامل بر ارسال و دریافت پیامک‌ها امری ضروری به حساب می‌آید.

 KK SMS یکی  از این اپ‌ها بوده که به دلیل ظاهر جذاب خود که به نوعی محیط اپلیکیشن پیامک اندروید Marshmallow را شبیه‌سازی کرده است موفق به جلب نظر کاربران بسیاری شده است.

 

 

 

 KK SMS به امکانات فوق‌العاده‌ای نیز مجهز شده است.  توسط این نرم افزار می‌توانید اشخاص مهمی که ترجیح می‌دهید گفتگوهایتان با آن‌ها خصوصی باقی بماند را به Private Box منتقل کنید. این بخش به نوعی یک صندوق خصوصی و مهروموم شده است که برای دسترسی به گفتگوهایی که در این بخش قرار دارند نیازمند وارد کردن رمز عبور خواهید بود. از همین رو می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر و بدون نیاز به قرار دادن رمز عبور کلی روی اپلیکیشن KK SMS، گفتگوهای خصوصی خود را از چشم دیگران دور نگه دارید. بخش Blocker نیز در این روزهای اوج تبلیغات مانند یک نعمت بزرگ خواهد بود و می‌توانید با صرف کمی زمان و بلاک کردن شماره‌های تبلیغاتی، بعد از مدتی دریافت پیام‌های تبلیغاتی را به صفر برسانید.

 

امکان بسیار جالبی نیز که در KK SMS وجود دارد قابلیت ارسال پیامک‌های امنیتی با عنوان Net Message است که ظرف مدت ۲۴ ساعت به طور خودکار از گوشی مقصد حذف می‌شوند. بیش از ۸۰۰ اموجی نیز در KK SMS وجود دارد تا بتوانید به سادگی هرچه تمام‌تر احساسات خود را مانند گفتگوهای آنلاین با اموجی‌های دوست داشتنی به نمایش بگذارید. اگر از یک گوشی دو سیم‌کارته برخوردارید نیز مشکلی نیست چرا که این اپلیکیشن قادر به مدیریت همزمان هر دو سیم‌کارت شما در ارسال یا دریافت پیامک خواهد بود. زمانبندی پیامک‌ها برای ارسال در آینده، امکان تاخیر در ارسال (برای مواقعی که از ارسال یک پیامک پشیمان شده اید)، امکان پشتیبان گیری از پیامک‌ها، امکان شخصی‌سازی فونت و ظاهر برنامه، برخوداری از ویجت نمایش اینباکس در صفحه خانگی و‌... از دیگر ویژگی‌های جذاب KK SMS به حساب می‌آیند. 

 

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.