0

بازدید : 1342 بار

ایجاد: شنبه، 12 تير 1395

ویرایش: شنبه، 12 تير 1395

لاک اسکرین KnockLock 5.2.0

لاک اسکرین  KnockLock  5.2.0
لاک اسکرین KnockLock 5.2.0
حجم نرم افزار 4.50 مگابایت
دفعات دانلود 106
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
لاک اسکرین  KnockLock  5.2.0
توضیحات :

 

Knock Lock اپلیکیشنی بسیار جذاب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به جای رمزهای الگویی یا عددی، از سبک بسیار جالب‌تری برای بازگشایی لاک‌اسکرین یا اجرای اپلیکیشن‌ها استفاده کنید.

 

 

 

در این روش دیگر خبری از پترن یا لاک‌اسکرین نیست بلکه صفحه‌ی موبایل به ۴ بخش مساوی تبدیل خواهد شد و رمز شما تعداد ضربه‌هایی است که به این خانه‌ها خواهید زد. این خانه‌ها که با علامت A, B, C و D مشخص شده‌اند در تنظیمات برنامه قابل دسترسی خواهند بود و شما می‌توانید با تعداد ضربه‌های دلخواه، رمز عبور را برای آن مشخص کنید. 

 

البته این حالت تنها در تنظیمات برنامه قابل مشاهده خواهد بود و در عمل شما با یک والپیپر تمام صفحه رو‌به‌رو خواهید بود که نشانه‌ای از این حروف در آن نیست و فقط باید با انجام تعداد لمس‌های مشخص شده در ۴ بخش صفحه‌نمایش، رمز عبور را وارد کنید. نقطه‌ی قوت این برنامه فعال شدن سریع آن است به طوری که اگر بلافاصله بعد از خاموش کردن صفحه نیز دکمه‌ی Home را فشار دهید، Knock Lock را در حالت اجرا خواهید دید تا امنیت اطلاعات شما به طور کامل تضمین شود. 

 

 

از دیگر مواردی که در تنظیمات برنامه قابل شخصی‌سازی است امکان نمایش مکان این ۴ بخش است. همانطور که در بالا نیز گفته شد برای زیبایی هر چه بیشتر هیچ نشانه‌ای از خانه‌های A, B, C و D در صفحه‌ی لاک‌اسکرین وجود ندارد و شما باید با دو خط فرضی، صفحه‌نمایش را به دو بخش بالاوپایین / چپ و راست تقسیم کنید تا با محل هر کدام از این ۴ خانه مطلع شده و آن‌ها را به تعداد دفعات مشخص شده لمس کنید. از آنجایی که حدس این نوع رمز بسیار دشوار‌تر از رمزهای پترن یا عددی است در نتیجه احتمال فراموش کردن آن نیز بیش از پیش کاربران را تهدید می‌کند از همین در داخل تنظیمات می‌توانید یک سوال امنیتی و شخصی را وارد کنید تا در صورتی که بنا به هر دلیلی قادر به یادآوری رمزعبور خود نشدید بتوانید از این طریق وارد موبایل شوید. ویژگی جالب دیگر عکسبرداری از افرادی است که اقدام به وارد کردن اشتباه رمز عبور می‌کنند. این امر باعث خواهد شد تا اگر شخصی قصد ورود غیرمجاز به گوشی شما را داشت بعد از امتحان کردن چند رمز عبور اشتباه، تصویرش توسط دوربین جلو ثبت شود تا شما متوجه این موضوع شوید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.