0

بازدید : 2086 بار

ایجاد: شنبه، 26 تير 1395

ویرایش: شنبه، 26 تير 1395

Quran for Android

Quran for Android
Quran for Android
حجم نرم افزار 2.30 مگابایت
دفعات دانلود 208
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
Quran for Android
توضیحات :

 

با این برنامه، می‌توانید حتی در مواقع انتظار  چند آیه از قرآن را خوانده و به مرور، آیه‌های بیشتری را به بخش "خوانده شده‌ها" اضافه کنید.

 

 

 

Quran for Android اپلیکیشنی برای اندروید است که صفحات قرآن را به شکل زیبایی به گوشی‌های موبایل آورده و به کمک آن می‌توانید همیشه و همه جا این آیات آسماتی را همراه خود داشته باشیم. طراحی آیات طوری صورت گرفته است که شباهت زیادی به صفحات اصلی قران دارد به طوری که حس خوب و دل نشینی را به کاربر منتقل می‌کند. Quran for Android با حجم بسیار کم ۲ مگابایت منشر شده است اما برای کارکرد یا باید در اولین اجرا فایل دیتای آن را با حجم ۷۰ مگابایت دانلود کنید یا به اینترنت متصل باشید تا با انتخاب هر سوره فایل آن به صورت آنلاین دانلود شود. ترجمه فارسی برای آیات نیز در بخش زبان‌های پشتیبانی شده وجود دارد اما اگر قصد استفاده آنلاین و بدون دانلود دیتا را دارید باید به صورت جداگانه ترجمه فارسی را دانلود کنید. پشتیبانی از حالت شب، نشانه‌گذاری کردن آیات و ... نیز از دیگر ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شوند.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.