بیانیه مهم دولت : كردان عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي كرد

"انا لله و انا اليه راجعون درگذشت خادم خستگي ناپذير عرصه‌هاي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي، مرحوم مغفور علي كردان مايه تعلم و تاثر فراوان گرديد. مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشاء اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود. ...
يکشنبه، 1 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بیانیه مهم دولت :  كردان عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي كرد
 هيئت دولت در بيانيه‌ خود به مناسبت درگذشت علي كردان وزير اسبق كشور آورده است: مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون كرد.
 
هيئت دولت در بيانيه‌اي با تسليت درگذشت مرحوم مغفور علي كردان وزير اسبق كشور تصريح كرده است: مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت‌هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشا اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود.
متن كامل بيانيه هيئت دولت به مناسبت درگذشت مرحوم علي كردان به شرح زير است:
 
"انا لله و انا اليه راجعون
درگذشت خادم خستگي ناپذير عرصه‌هاي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي، مرحوم مغفور علي كردان مايه تعلم و تاثر فراوان گرديد.
مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشاء اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود.
آن مرحوم مغفور همواره در خدمت به مردم و ترويج مباني انقلاب اسلامي ساعي بود و در هر عرصه اي كه به خدمت خوانده شد؛ بي تكلف به اداي تكليف پرداخت.
شجاعت، ايثار و فداكاري آن مرحوم ان‌شاءالله عاملي براي علو درجات ايشان در پيشگاه خداوند متعال خواهد بود.
هيات دولت جمهوري اسلامي ايران فقدان وزير اسبق كشور و همكار پرتلاش خود را به ملت شريف ايران، مقام معظم رهبري، همه خدمتگزاران و خانواده آن مرحوم مغفور تسليت مي‌گويد
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.