اطلاعات فراوان مقام معظم رهبری، ناشران را انگشت به دهن کرد

بازدید سرزده ی مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب تهران هنوز تیتر خبرگزاری هاست .
شنبه، 25 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اطلاعات فراوان مقام معظم رهبری، ناشران را انگشت به دهن کرد

راسخون: معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، گفت که اطلاعات فراوان مقام معظم رهبري درباره پيشينه آثار منتشر شده و چاپ جديد آثار ارائه شده در نمايشگاه بين المللي کتاب تعجب غرفه داران را بر مي انگيخت و این گونه بود  که بسیاری از غرفه داران از سوالات آقا یکه می خوردند.

ورود آقا به نمایشگاه به صورت سر زده به گونه ای بود که اکثر مديران مسئول انتشارات غائب و غرفه داران نيز از کارمنداني بودند که آشنايي کافي با آثار نداشتند و هنگامی معظم له تذکراتي درباره چاپ جديد و يا پيشينه يک اثر مي دادند، غرفه داران نسبت به آن ها بي اطلاع بودند.

 " محسن پرويز" با اشاره به بازديد حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) از نمايشگاه کتاب تهران گفت: سال گذشته به دليل سفر استاني، معظم له فرصت ديدار از نمايشگاه را پيدا نکردند، ولي امسال از برخي غرفه ها بازديد نموده و این امر نتایج بسیار مثبتی را به همراه خود داشت چرا که ایشان نيز همانند سال هاي گذشته با دقت، آثار موجود در غرفه ها را مورد توجه قرار دادند و سوالاتي درباره برخي از آثار موجود مي پرسيدند.

پرویز از توجه آقا به حوزه تاریخ و ادبیات گفت و ادامه داد: تأمل معظم له در برخي غرفه ها بيشتر از ساير غرفه ها بود و حوزه تاريخ و ادبيات شايد بيش از ديگر غرفه ها مورد توجه ايشان قرار گرفت.

 /۱۰۰۵ 1002 


جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.