نبض رسانه های دنیا در اختیار رژیم های جبار

آیت الله مکارم شیرازی خواستار پرداختن به واقعیت های جامعه بدون حاشیه و بدون مسائل جناحی شد.
يکشنبه، 26 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نبض رسانه های دنیا در اختیار رژیم های جبار
راسخون: متاسفانه در زمان کنونی با خواندن یک روزنامه نمی توان فهمید که در کشور چه خبر است، روزنامه ها بیشتر جناحی عمل می کنند.
آيت الله ناصر مکارم شيرازي با تاکيد به اينکه امانت را بايد در اخبار رعايت کرد، اینطور ادامه داد که با سليقه هاي شخصي خبرها را تغيير دادن و يا حذف کردن و سانسور کردن اخبار صدق الحديث و رعايت امانت نيست.
همه اعم از سياست مداران، منابع اقتصادي، فرهنگي، دولت به ملت و ملت به دولت بايد راست بگويند و رسانه ها بايد حقيقت را بيان کنند و امانت الهي را همه مراعات نمايند.
 امروز رسانه ها در زمينه هاي اقتصادي، سياسي و تبليغاتي تاثيرگذاري بالايي دارند، به عنوان نمونه رژيم صهيونيستي با وجود همه ظلم و جنايتي که انجام مي دهد، چون رسانه هاي قوي در اختيار دارد در برخي جاها خصوصا آمريکا، مظلوم معرفي مي شود.
به دليل اينکه نبض رسانه هاي دنيا در اختيار اين رژيم هاي جبار مي باشد جنايت و ظلم هاي آن کمتر مطرح مي شود.
آنچه در ادامه می خوانید همچنان صحبت های آیت الله مکارم شیرازی است؛ متاسفانه بسياري از مردم ما نيز با رسانه هاي خارجي ارتباط تنگاتنگ داشته و تحت تاثير آنها خصوصا ماهواره ها قرار مي گيرند و برخي نيز شست و شوي مغزي داده مي شوند، بنابراين رسالت رسانه هاي ما بسيار سنگين است.
و اما یک حقیقت محض و یک پیشنهاد از زبان این مرجع تقلید؛ اگر رقابت هاي رسانه اي از بين برود، رسانه ها حالت انفعالي و عقب افتادگي پيدا خواهند کرد.
خوب است هفته اي به نام حوزه نامگذاري و فعاليت هاي حوزه ها در صدا و سيما و رسانه ها منتشر شود تا مردم بدانند که در حوزه علميه افراد بيکار نيستند و روزانه فعاليت هاي متعددي انجام مي شود.
آیت الله مکارم شیرازی اینگونه به صحبت هایش خاتمه داد که از نظر اطلاع رساني در باب حوزه هاي علميه کم کاري شده و حوزه مهجور و مظلوم مانده است.
/1006 1002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.