به برلوسکونی کار با اینترنت را آموزش دهید !

یکی از مشاوران سیلویو برلوسکونی اعلام کرد که نخست وزیر ایتالیا وبگردی و استفاده از اینترنت را بلد نیست اما قصد دارد برای عقب نماندن از اوباما عضو فیس بوک شود.
يکشنبه، 26 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
به برلوسکونی کار با اینترنت را آموزش دهید !
راسخون : اینترنت در ایران نسبتا فرا گیر شده و کلیه افراد اگر خیلی دیر با اینترنت آشنا شوند در دوره دبیرستان است ،این در حالیست که نخست وزیر ایتالیا هنوز در این زمینه راه نیفتاده و با مشکل روبه رو است و در این باره در گزارشی از خبرگزاری مهر، آمده آنتونیو پالمیری که کارهای اینترنتی نخست وزیر ایتالیا را انجام می دهد در این خصوص گفته: "ما از چهار هفته قبل در حال توسعه یک صفحه ویژه بر روی فیس بوک برای برلوسکونی هستیم و برای ایجاد این صفحه بر روی پروفایلهای باراک اوباما، نیکولا سارکوزی و دیوید کامرون نخست وزیر جدید انگلیس مطالعه می کنیم اما برای عضویت برلوسکونی در فیس بوک تنها به سیاستمداران اکتفا نمی کنیم و صفحات ستارگان سینما و ستارگان ورزش را هم مورد بررسی قرار می دهیم.
همچنین دلا سرا، دست راست نخست وزیر ایتالیا در امور اینترنت گفته: "برلوسکونی جستجو در وب را بلد نیست اما عمیقا پتانسیلهای اینترنت را درک می کند. به طوری که چندی قبل از ما پرسید که شاید مردمی باشند که بخواهند با وی صحبت کنند بنابراین ما باید روی سایت شخصی برلوسکونی که ForzaSilvio نام دارد یک فضای ویژه را باز کنیم. ما این کار را کردیم و در مدت 36 ساعت پس از بازکردن این فضا هشت هزار و 703 سئوال دریافت کردیم. اکنون قصد داریم که تا ماه آینده برلوسکونی را عضو فیس بوک کنیم.
ما هم از این پیشرفت برلوسکونی خوشحالیم و امید واریم او در این زمینه ارتقا پیدا کند و بتواند  به زودی به این 8703 سوال پاسخ دهد.
10231002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.