خبرنگاران نظاميان جنگ نرم هستند

رييس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها، بسيجيان و ارتشيان جبهه جنگ نرم هستند که با سلاح و ابزار رسانه نقش خود را به خوبي ايفا مي‌کنند.
يکشنبه، 2 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خبرنگاران نظاميان جنگ نرم هستند

راسخون: غلامعلي حدادعادل در مراسم تجليل از رسانه‌هاي اصول گراي فعال در جريان فتنه پس از انتخابات، اظهار کرد: پس از جريان جنگ سرد انقلاب اسلامي، با جنگ نرم روبرو بوده‌ايم و به دليل اينکه اين جنگ سروصدا و توپ و تانک ندارد محسوس نيست اما خطر آن از جنگ سخت بيشتر است.
وي با بيان اين که از سال 76 جنگ نرم سرعت گرفته است، اظهار کرد: از آن زمان تاکنون جنگ نرم پيچيده‌تر شده که البته اهميت فعاليت و مقابله رسانه‌هاي داخلي در اين جبهه اهميت بيشتري يافته است.
حدادعادل درباره به دادگاه رفتن فعالان رسانه‌اي جريان اصول گرا خاطرنشان کرد: اگرچه فعالان رسانه‌اي به دادگاه کشيده مي‌شوند اما نمايندگان ملت قدردان زحمات آنها هستند و از فعاليت‌هاي آنها غافل نيستند.
رييس کميسيون فرهنگي مجلس افزود: مردم مي‌دانند در جبهه جنگ نرم روزنامه‌نگاران با ايمان، بصيرت، هوشمندي، صبر و تحمل از ارزش‌هاي ايران اسلامي دفاع مي‌کنند. بنابراين اگر کساني فعالان رسانه‌اي را به دادگاه مي‌کشانند، نمايندگان مردم از آنها دفاع مي‌کنند.

10051002


جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.