استاد دانشگاه دمشق: دنيا نيازمند مواضع حکيمانه آيت الله خامنه اي است

استاد دانشگاه دمشق سوريه گفت: دنيا در مقابل اقدامات جنايتکارانه آمريکا و صهيونيسم به مواضع حکيمانه، اصولي و مقتدرانه اي که آيت الله خامنه اي تاکنون در مقابل استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا اتخاذ کرده اند، نياز دارد.
يکشنبه، 16 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استاد دانشگاه دمشق: دنيا نيازمند مواضع حکيمانه آيت الله خامنه اي است
راسخون: بديع صقور روز يکشنبه در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: نظاميان اشغالگر آمريکايي که کشورهاي عراق و افغانستان را اشغال کرده اند و همه روزه خون مردمان بي گناه را بر زمين مي ريزند و نظاميان صهيونيست که روزانه مشغول شکنجه ، کشتار و قتل عام ملت مظلوم فلسطين هستند ، همگي قاتل و جنايتکارند.
وي با اشاره به مظالم هميشگي آمريکايي ها و صهيونيست ها و جنايات آنها در قبال ملت هاي آزاد جهان و همچنين پشتيباني دولت هاي غربي از آنها ، سکوت و بي تفاوتي سازمان هاي بين المللي را در قبال اين جنايات غير قابل توجيه ، ذلت بار و خيانت بار دانست.
صقور خاطرنشان کرد: مواضع شجاعانه آيت الله خامنه اي در برابر اقدامات ضد بشري آمريکا و صهيونيسم همواره سبب روشن شدن اذهان و افکار عمومي و گسترش روحيه استکبار ستيزي در منطقه و دنيا شده است.
اين استاد فلسفه و روانشناسي با اشاره به تهديدهاي هميشگي دولت آمريکايي عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: آنها اگر انديشه تجاوز به ايران را در سر مي پرورانند ، بايد خوب پيرامون اين مساله فکر کنند که ايران سرزمين اسلام است و به يقين خاک ايران به گورستان آنها تبديل خواهد شد.
صقور که مديريت نشريه سوري"بناط الاجيال"(بانيان نسل هاي بعدي) را بر عهده دارد براي شرکت در آيين بيست و يکمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) به ايران آمده است.


/1002

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.