ریگی پشت فتنه پنهان ماند

انتشار خبر دستگیری ریگی که دستش به خون افراد بیگناه زیادی آغشته بود آن طور که باید و شاید بازتاب مناسبی در سطح جامعه نداشت. شاید بتوان دلیل این امر را درگیری طولانی مدت رسانه‌های کشور با فضای فتنه و آگاه‌سازی درباره این ماجرای پیچیده دانست، دستگاه قضایی هرچه سریع‌تر نسبت به صدور حکم این شرور اقدام و وی را به سزای اعمال جنایتکارانه‌اش برساند.
يکشنبه، 23 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ریگی پشت فتنه پنهان ماند
راسخون: بنابر این گزارش به نقل از جوان آنلاین دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان جزو اخباری بود که اگرچه حکایت‌کننده دستاوردی بزرگ در حوزه امنیتی بود اما این خبر پشت هزاران خبر فضای آلوده فتنه بازتاب درخور توجهی نداشت.
بامداد روز سه‌شنبه چهارم اسفند ماه سال 88 خبری روی خروجی خبرگزاری‌های داخلی قرار گرفت که موجی از شادی را در سراسر کشور به همراه داشت. این خبر بیان‌کننده دستگیری عبدالمالک ریگی شرور منطقه شرق ایران طی یک سلسله عملیات پیچیده امنیتی و اطلاعاتی بود. اما انتشار خبر دستگیری این شرور که دستش به خون افراد بیگناه زیادی آغشته بود آن طور که باید و شاید بازتاب مناسبی در سطح جامعه نداشت. شاید بتوان دلیل این امر را درگیری طولانی مدت رسانه‌های کشور با فضای فتنه و آگاه‌سازی درباره این ماجرای پیچیده دانست. اما این تنها یک بعد ماجرا بود، چراکه در طرف مقابل نیز دستگاه قضایی کشور که مسئول رسیدگی به پرونده جنایت‌های عبدالمالک ریگ بود، نتوانست آن طور که باید و شاید نسبت به آگاه‌سازی اذهان جامعه در مقابل جنایت‌های این شرور اقدام کند و پرونده این فرد را به سرانجام نهایی برساند. از این رو همزمان با ایجاد خلأ خبری در قبال جنایت این فرد، پرونده وی نیز که آغشته به خون هزاران بیگناه بود دچار اطاله دادرسی شد و صدور حکم قطعی اعدام وی به تأخیر افتاد. از این رو شایسته است دستگاه قضایی کشور هرچه سریع‌تر نسبت به صدور حکم این شرور سابقه‌دار مطابق با دستورات صریح دین مبین اسلام اقدام و وی را به سزای اعمال جنایتکارانه‌اش برساند.


/1002



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما