کارگاه آموزشي تکتونيک فعال به تعويق افتاد

مدير روابط بين الملل سازمان زمين شناسي و اکتشافات معدني کشور گفت: زمان برگزاري کارگاه آموزشي تکتونيک فعال به دليل بروز مشکل در پروازهاي اروپايي به تعويق افتاد.
يکشنبه، 12 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کارگاه آموزشي تکتونيک فعال به تعويق افتاد
راسخون: زمین و زمین شناسی و اکتشافات معدنی به خودی خود هر لحظه اش می تواند پر باشد از خبر و اتفاق و هیجان. این خبر هم یکی از همان خبرها و اتفاقات است. تعویق زمان برگزاری کارگاه آموزشی تکتونیک فعال به دلیل مشکلات بوجود‌ آمده در سيستم پروازهاي اروپايي.
 سيد هادي مير محمد ميگوني، مدير روابط بين الملل سازمان زمين شناسي و اکتشافات معدني کشور در این رابطه می گوید: قرار بود اين کارگاه روز 13 ارديبهشت ماه امسال برگزار شود، اما به دليل مشکلات بوجود‌ آمده در سيستم پروازهاي اروپايي، به تعويق افتاد.
وي افزود: يکي از مدرسان اين کارگاه دکتر " ريچارد والکر"‌ دانشيار دانشگاه کمبريج است که به دليل مشکلات پروازهاي اروپايي، پروازش  به ايران عقب افتاد و از اين رو زمان برگزاري کارگاه نیز تغيير کرد.
" ريچارد والکر"‌ دانشيار دانشگاه کمبريج و استاداني از پژوهشکده علوم زمين سازمان زمين شناسي و اکتشافات معدني کشور، پژوهشکده علوم زمين سازمان زمين شناسي و اکتشافات معدني کشور و دانشگاه تهران مدرسان اين کارگاه هستند.
مدير روابط بين الملل سازمان زمين شناسي و اکتشافات معدني کشورتصریح کرد: دومين کارگاه یک روزه ی آموزشي تکتونيک فعال با عنوان " Quantitative Active Tectonic Studies" ، "مطالعات کمي تکتونيک " و با هدف ارتقاء سطح دانش علاقه مندان به رشته زمين شناسي و تبادل اطلاعات بين محققان داخلي و خارجي، از سوي سازمان زمين‌شناسى و اکتشافات معدنى کشور با همکاري دانشگاه کمبريج برگزار مى‌ شود.
ميگوني با اشاره به اينکه اين کارگاه در چهار محور برگزار مي شود، اظهار داشت: " نشانگرهاي زمين‌ ريخت‌شناسي " ، " نرخ لغزش گسله‌ها " ، " پارينه لرزه‌شناسي " و " سن يابي مطلق " از جمله محورهاي اين کارگاه آموزشي است که در پايان دوره آموزشى گواهى معتبرى با امضاى استاد ارائه کننده کارگاه به شرکت کنندگان ارائه مي شود.
 وي در پایان گفت: زمان جديد برگزاري کارگاه متعاقبا اعلام مي شود.
/1041
/1002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.