این بار غافل نمی شویم؛ قانون عفاف و حجاب اجرایی می شود!

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: هر چند در اجرايي شدن قانون عفاف و حجاب غفلت هايي صورت گرفته، اما اکنون اين غلفت ها از بين رفته و اين قانون اجرايي خواهد شد.
يکشنبه، 12 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
این بار غافل نمی شویم؛ قانون عفاف و حجاب  اجرایی می شود!
راسخون: کشور من و شما ایران است. ایران اسلامی. جمهوری اسلامی ایران. همه ی مان دوستش داریم و همین گونه میخواهیمش. نه کلمه ای کم، نه کلمه ای بیش. پس بر همین اساس بر همه ی مان نیز لازم است که  پاسبان و پاسدار و نگهبان و البته عامل به قوانین و بایدها و نبایدهایش باشیم که بخاطر همین بایدها و نبایدهای زیبا و اسلامی اش انقلاب کردیم و آن ملعون بی دین را اخراج. حالا چه شده که یک اندیشمند خارجی می گوید: حجاب دختر ایرانی را نمی پسندم!!! چه شده که باید این مدینه ی فاضله به این ریخت و قیافه درآمده؟؟؟ البته قصد بزرگ نمایی ی بیجا و بی مورد را ندارم اما همین اقل هم زیادند برای ایران اسلامی ما. و چه جای بسی تأسف دارد که قانون عفاف و حجاب که می بایست سرآمد قوانین اجرایی باشد، با اهمال خودآگاه بعضی مسؤلین غرض ورز روبرو شده و در طی این چهار سال، حتی پس از تصویب ریاست جمهور،  هنوز مهر و موم مانده است.
حجت الاسلام و المسلمين "حسين ابراهيمي" در خصوص به تعويق افتادن اجراي قانون عفاف و حجاب پس از حدود چهار سال، اظهار داشت: بسياري از قوانين پس از تصويب، چنين سرنوشتي پيدا مي کنند و بنا بر برخي مشکلاتي که پيش مي آيد اجرايي نمي شوند.
و امان و صد امان از تمامی کسانی که نمی خواهند به آنچه که باید برسیم...
رييس مرکز رسيدگي به امور مساجد کشور، خاطرنشان کرد: قانون عفاف و حجاب از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي در سال 84 و به رياست آقاي احمدي نژاد  تصويب و به وزارتخانه ها و دستگاه ها ابلاغ شد، اما مشکلاتي در اجرايي شدن اين قانون پيش آمد.
ابراهيمي تصريح کرد: چندي پيش روحانيون مجلس شوراي اسلامي با رهبر معظم انقلاب ملاقاتي داشتند، در آنجا بنده خدمت مقام معظم رهبری رهبري اعلام کردم که وضعيت حجاب در جامعه نامطلوب است و در شان نظام مقدس جمهوري اسلامي نيست و نوعي بدرفتاري و بدحجابي در جامعه وجود دارد و همان جا رهبر فرزانه انقلاب، بر اجراي قانون عفاف و حجاب در جامعه و مقابله با جرائم آشکار تأکيد فرمودند و خواستار صورت دادن  اقداماتی در این زمینه شدند.
رييس مرکز رسيدگي به امور مساجد کشور ادامه داد: با توجه به اينکه اکنون وضعيت ظاهري و حجاب متناسب با شان نظام مقدس جمهوري اسلامي نيست، اميد است با اهتمام و توجه مسئولان مربوطه اين مساله وضعيت بهتري پيدا کند.
/1041
 /1002
/div>

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.