از پلا کارت روز معلم تا بنر سریال تکراری قهرمانی سر خابی ها

هفته سی و دوم لیگ برترکه عصر دیروز با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید با حواشی خاصی همراه شد.
دوشنبه، 13 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 از پلا کارت روز معلم تا بنر سریال تکراری قهرمانی سر خابی ها
راسخون : بازیکنان تیم پاس به مناسبت گرامی داشت روز معلم با پلاكاردي به همین مناسبت وارد زمين شدند و اين روز را به تمام معلمان و حميدرضا حاج‌بابايي، وزير آموزش و پرورش تبريك گفتند.
 
- تماشاگران تیم ذوب آهن با در دست داشتن بنري بزرگ اعتراض خود را نسبت به مسئولان فدراسيون فوتبال اعلام كردند.
 
در اين بنر نوشته شده بود "سريال تكراري قهرماني سرخابي، تهيه كننده: عزيزالله محمدي، كارگردان: مسعود عنايت، تدوين: كميته داوران، پخش در تمامي ورزشگاه‌هاي تبريز و تهران! "
 
- علی کریمی قبل از بازی دو تیم استیل آذین وپرسپولیس به سوی دایی نیامد ودر پایان بازی دلیل کارخود این طور بیان کرد:براي كسي گل مي‌برم كه چيزي به من ياد داده باشد و وقتي كسي به من چيزي ياد نداده دليلي ندارد براي وي گل ببرم.
 
- علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوي بدون گل برابر استيل‌آذين در هفته سي و دوم ليگ برتر در مقابل سوال خبرنگار دوربين 90 ايستادگي كرد و حاضر با مصاحبه با وي نشد.
 
دايي علت اين اقدام را تحريف صحبت‌هاي خود در اين برنامه دانست و افزود: تا زماني كه برنامه 90 به اين شيوه خود ادامه دهد و صحبت‌هاي مرا كامل پخش نكند، با دوربين اين برنامه مصاحبه نخواهم كرد.
 
- محمود ياوري پس از شكست خانگي يك بر صفر برابر استقلال در نشست خبري حاضر شد اما زماني كه به سالن آمد اكثريت قريب به اتفاق خبرنگاران بوشهري جلسه را به نشانه اعتراض ترك كردند.
 
برخي از اين خبرنگاران مدعي بودند ياوري در ديدارهاي گذشته به خبرنگاران توهين كرده و در واكنش به اين رفتار جلسه را ترك كرده‌اند.
 
 -علی فیروزی ، سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز پس ازتساوي 4 بر 4 تيمش مقابل سايپا و سقوط تیمش  به ليگ دسته اول در نشست خبري حاضر نشد.
 
استقلال اهواز با وجود اين تساوي شانس بقا در ليگ را از دست داد. هواداران اين تيم پس از پايان بازي به دليل اين سقوط عليه مديرعامل باشگاه شعارهايي سر دادند. آنها با سر دادن "شفيع‌زاده حيا كن، استقلال را رها كن " به وي اعتراض كردند.
1030/2759

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.