شعار راسخون سایت سالم برای خانواده سالم

حجت الاسلام و المسلمین سجادی مدیرعامل سایت راسخون با حضور در برنامه رایویی زاویه شعار این سایت را سایت سالم برای خانواده سالم معرفی کرد.
شنبه، 25 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شعار راسخون سایت سالم برای خانواده سالم

راسخون: حجت الاسلام سجادی در این برنامه با بیان اینکه بسیاری که با اینترنت در ارتباط هستند با سایت آشنایی دارند، گفت:  این سایت یک پرتال فرهنگی است که در رابطه با به ارائه مطالب فرهنگی و علمی می‌پردازد و در این مدت 28 ماهه توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند.
مدیر عامل سایت راسخون ادامه داد: تعداد بازدیدکنندگان این سایت با حمایت کاربران و کسانی که در سایت فعالیت می‌کنند روزانه بیش از 90 هزار نفر است.
وی با اشاره به اهداف سایت راسخون گفت: این سایت یک هدف را دنبال می کند؛ سایت سالم برای خانواده‌های سالم تا خانواده‌ها را از آلودگی‌ها و ناپاکی‌هایی که در محیط اینترنت است، حفظ کند.
سجادی تصریح کرد: اولین قسمتی که بیشترین بازدیدکننده را دارد قسمت مقالات است بیش از 49 هزار مقاله در 617 گروه در سایت راسخون وجود دارد و در صورتی که بخواهیم این تعداد را در قالب کتاب به چاپ برسانیم صدها مجلد می‌شود که قسمت‌های اصلی این مقالات دین پژوهی با بیش از 9 هزار مقاله در بخش‌های گوناگون قسمت مهدویت در قالب فرق‌های انحرافی بحث‌های ظهور و شناخت امام مهدی (عج) را با بیش از 2 هزار مقاله به چاپ رسانده است.
وی بیان داشت:  در بخش پزشکی و سلامت با بیش از 4 هزار 600 مقاله و در بخش خانه و خانواده با بیش از 7 هزار 300 مقاله پیرامون مسائل خانواده پرداخته است.
مدیر عامل  سایت راسخون با بیان اینکه بخش حکومت دینی مورد توجه بسیاری از جوانان است و مباحثی در این رابطه باید برای جوانان مطرح شود، گفت: در این رابطه  با بیش از 2 هزار و 400 مقاله پیرامون حکومت دینی، ولایت فقیه، مقام معظم رهبری و دفاع مقدس معرفی آثار دفاع مقدس منتشر کرده است.
حجت الاسلام سجادی افزود: در بخش فرهنگ و اندیشه شامل فلسفه فرهنگ بیش از 5 هزار و 900 مقاله و در بخش جهان سیاست پیرامون روابط بین‌الملل، فرهنگ اسلامی سیاسی و فرهنگ سیاسی بیش از 1800 مقاله را ارائه کرده است که در بخش علم دانش که با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شده است.
وی بیان داشت: در بخش‌های علم و فن‌آوری علوم پایه، علوم انسانی و فنی مهندسی فناوری‌های نوین بیش از 4 هزار 600 عنوان مقاله را ارائه کرده است.
مدیر عامل سایت راسخون گفت: در زمینه تاریخ تشیع، فرهنگ شهادت تاریخ اسلام و جهان بیش از 2 هزار و 800 مقاله و در بخش ورزش و سلامت بیش از 6 هزار 700 مقاله برای کاربران قرار گرفته است.
/1051  1002

 


جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.