فریب نخورید، فرم های معافیت از خدمت جعلی است

سودجویان این بار با ورود فرم های معافیت از خدمت سربازی خود را نشان دادند، اما حواستان باشد چون این فرم ها جعلی و با نیت سودجویی است.
شنبه، 25 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فریب نخورید، فرم های معافیت از خدمت جعلی است
راسخون: افراد سودجو در بعضی از استان ها فرم هايي با عنوان يکي از يگانهاي نيروهاي مسلح در بين مردم توزيع کردند و ادعاشان هم این بوده که به کساني‌ که در دوران دفاع مقدس خدمت سربازي را انجام داده‌اند مبلغ 20 ميليون ريال پول نقد تعلق و يک فرزندشان معاف مي‌شود و به اين ترتيب قصد سودجويي و اخاذي از مردم را داشته‌اند.
تصور بکنید اگر این انسان های خلاق البته در زمینه ی خلاف کمی فکرشان را درست و در مسیر صحیح می انداختند چه اتفاق های خوبی رخ می داد.
 رييس سازمان وظيفه عمومي بعد از اینکه از وجود چنین فرم هایی آگاه شد از مردم خواست که از پرداخت هرگونه وجه به افراد سودجو پرهیز کنند و اگر برخوردی با آن ها داشتند مراتب را در اسرع وقت به مراکز پليس 110 اطلاع دهند.
سرتيپ دوم پاسدار محمد جواد زاده کمند باز هم بر این مطلب تاکید کرد که این فرم ها فقط با انگیزه ی سودجویی سودجویان آماده شده و خلاصه که جعلی است.
تجربه ثابت کرده که خلاف کاران در هر موردی دیر یا زود به دام افتاده اند، اما به نظر شما انگیزه ی اصلی خلاف کارهای نو ظهور چه می تواند باشد با اینکه می دانند دیر یا زود به دام می افتند؟ احتمالا اعتماد به نفس بالایی دارند.
/1006 1002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.