نادر از روی پشت بام مغازه اش بازی را تماشا خواهد کرد

دو، سه روزی است که در قائم شهر بحث فوتبال حسابی داغ شده است.
شنبه، 25 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نادر از روی پشت بام مغازه اش بازی را تماشا خواهد کرد

 راسخون:  موضوع ، موضوع مهمی است. زیرا که نادر دست نشان، مربی سابق نساجی و اسطوره سابق فوتبال این شهر که با دلخوری شدید از این باشگاه جدا شد با پذیرفتن سرمربی گری نفت تهران به عنوان رقیب به قائمشهر باز می گردد.

با این وصف نقشه مسئولان باشگاه نفت برای در اختیار گرفتن مربی سابق و دشمن امروز نساجی در زمین مسابقه ظاهرا به سنگ خورده چرا که کارت بازی دست نشان بدلیل شکایت مدیران نساجی از وی صادر نشده و حتی خبرهای دریافتی از قائم شهر حاکی از این است که بدلیل جلوگیری از تنش های احتمالی ،اجازه ورود دست نشان حتی برای نشستن روی سکو ها داده نشده و این مربی نمی تواند تیمش را در استادیوم هدایت نماید.

صدا و سیمای محلی بازی فردا را پس از یک جلسه غیبت بصورت مستقیم پخش خواهد کرد و همین نکته شاید کمی خیال دست نشان را راحت کند .با این وصف شایعات متعدد دیگری نیز در قائمشهر پیچیده که از آن جمله می توان به حرف های یکی از اطرافیان باشگاه اشاره کرد.مغازه لوازم ورزشی فروشی دست نشان چسبیده به ضلع غربی ورزشگاه شهید وطنی ست بطوری که از پشت بام یا حتی از پشت شیشه های پنجره طبقه فوقانی اش می توان به راحتی بازی را مشاهده کرد.

اینجا همانجایی ست که یکی از اطرافیان دست نشان پس از محرومیت بدلیل نقش مستقیم در ضرب و شتم فیلمبردار صدا و سیما در دوران محرومیت از پشت بام آن بازی ها را نگاه می کرد و حالا بسیاری تکرار چنین سناریویی را از دست نشان انتظار می کشند.

این مقام مسئول از تماس های تلفنی متعدد از سوی اطرافیان نادر دست نشان با برخی لیدرهای باشگاه به منظور جلوگیری از فحاشی تماشاگران علیه وی خبر می دهد و می گوید: سه چهار روز اخیر لیدرهای باشگاه را به شورای تامین شهر برده اند و بطور مفصل آنها را برای این بازی آماده کرده اند که مبادا مشکلی پیش آید.

قرارداد 32 میلیونی نفت با دست نشان احتمالا بدلیل شکایت باشگاه نساجی از این مربی که به محرومیت دو جلسه ای وی از نشستن روی نیمکت تیم نفت خواهد انجامید ،لغو می شود چرا که فاصله چندانی تا انتهای فصل باقی نمانده است.نساجی بعد از جدایی پرسروصدای نادر روی دور موفقیت افتاده و رضا فروزانی با تیمش توانسته 10 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را بگیرد. با این شرایط نساجی در جمع مدعیان صعود قرار گرفته و در صورت پیروزی در دیدار فردا به احتمال زیاد به رده دوم جدول صعود خواهد کرد.

/1029 1002

 

 


جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.