تعریف سینما را واضح و شفاف کنید!!!

قاسم قلي‌پور تهيه‌كننده سينماي ايران گفت که در طول دوره‌هاي مختلف تعاريف سينما از نگاه مديران ‌و دست‌اندكاران چندان واضح و شفاف نبوده، به گونه‌اي كه اين تصور شكل گرفته كه معمولا از گروه‌هاي خاصي در سينما حمايت مي‌شود.
يکشنبه، 26 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تعریف سینما را واضح و شفاف کنید!!!
راسخون: امیدواریم که همه چیر به طور شفاف در سینما مطرح شود که این تهیه کننده دیگر ازاین اظهار نظرها نکند.
حالا باید دید کجای تعریف سینما شفاف نبوده و چه چیزی آن را غیر شفاف کرده است.
قلی پور گفته که حضور سيداحمد ميرعلايي در بنياد سينمايي فارابي نويدبخش روزهاي بهتري براي گروه‌هاي مختلف سينمايي است چرا كه با توجه به حضور متمادي در عرصه توليد فيلم، سال‌ها مشكلات سينماگران را از نزديك احساس كرده است و با نيازهاي هنرمندان كاملا آشناست و مي‌تواند زمينه تحول بنياد سينمايي فارابي را براي پاسخگويي به اهالي سينما فراهم كند.
با این گفته پی می بریم که مدیر قبلی بنیاد فارابی موجب این عدم شفافیت بوده است پس امیدواریم که میر علایی سینما را به طور شفاف برای قلی پور شفاف کند..
اين تهيه‌كننده سينما با اشاره به لزوم شفاف‌سازي و اطلاع‌رساني درخصوص مقررات و دستورالعمل‌هاي اجرايي مديريت سينماي كشور به سينماگران و مخاطبان، افزود: اگر تمام دستورالعمل‌هاي اجرايي حوزه سينما بر اساس آئين‌نامه‌هاي ثبت شده انجام شود همه سينماگران راضي خواهند بود و در صورت ارائه تسهيلات و امكانات دولتي به پروژه‌هاي سينمايي، اگر دلايل آن اعلام شود تا فاصله‌هاي موجود ميان برخي سينماگران و مديران سينمايي كم‌تري شود.
10511002

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.