رسید که رسید؛ ما که بخیل نیستیم!

چنان می گویند شاتل آتلانتيس رسید، انگار چی کار کردند. نه که برایمان مهم نیست ها، اما از این اتفاق ها در عصر حاضر زیاد می افتد. حالا شما موافقید یا مخالف؟!
سه‌شنبه، 28 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رسید که رسید؛ ما که بخیل نیستیم!
راسخون: شاتل فضايي آتلانتيس با موفقيت به ايستگاه بين‌المللي فضا متصل شد. آتلانتیس به همراه سرنشينانش در حالي كه باتري‌ها و تجهيزات جديد را حمل مي‌كرد، با موفقيت به ايستگاه بين‌المللي فضا رسيد و آخرين مأموريت خود را آغاز كرد. خدا را شکر، انگار می خواهد یک نفس راحت بکشد.
كنت هام، فرمانده شاتل آتلانتيس به محض ورود به ايستگاه فضايي گفت: ايستگاه فضايي از زمان قبلي سفرم به فضا بسيار بزرگ‌تر و بهتر شده و هم اكنون به مكان مورد علاقه فضانوردان تبديل شده است. باز هم شکر. فضانوردان هم مکان مورد علاقه ی خود را پیدا کردند و آرزو به دل نماندند. البته 6 سرنشين آتلانتيس از ذوق و شوق بی حد و حصرشان از آغاز پرتاب در روز جمعه از مركز فضايي كندي در فلوريدا، تا زمان رسيدن اين شاتل به ايستگاه فضايي، 398 قطعه عكس تهيه كردند. گفتم بنده خداها آرزو به دل بودند!
جهت افزایش اطلاعاتتان می گویم، شاتل‌هاي فضايي طي گذشت سال‌ها، با سفرهاي خود تجهيزات، اتاق و آزمايشگاه جديد ايستگاه فضايي را روي آن نصب می کنند و هم اكنون مراحل نهايي تكميل ساخت ايستگاه بين‌المللي فضا در حال انجام است. به سلامتی.
/1041 1002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.