شما حق ندارید شکلات بفروشید!

نمی دانم بعضی از این داروخلنه ها پیش خودشان چه فکر می کنند که برخلاف آیین نامع داروخانه ها اقدام به فروش شکلات می کنند؟!
سه‌شنبه، 11 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شما حق ندارید شکلات بفروشید!
راسخون: آن چه که در ادامه می خوانید صحبت های مدير كل نظارت بر دارو وزارت بهداشت است که گله مند به نظر می رسد، البته حق هم دارد، خوب هرکسی که به جای او بود نظرش چنین می شد، با ما باشید؛ فروش شكلات و هر كالاي خارج از آيين‌نامه داروخانه‌ها و همچنين تبليغ دارو در كشور ممنوع است اما متأسفانه برخي داروخانه‌ها با اين كارها تقدس كار خود را كه تأمين سلامت مردم است زير سؤال مي‌برند.
وقتی از محمدرضا شانه ساز پرسیده شد که آقا، اصلا می توان در داروخانه ها شکلات فروخت یا نه، بدون هیچ معطلی و با صراحتی که در کلامش موج می زد، گفت: نه! به هيچ وجه، داروخانه‌ها نمي‌توانند شكلات يا هر كالايي را كه خارج از فهرست مصوب وزارت بهداشت است بفروشند، اين كار خلاف است و اگر از هر داروخانه‌اي گزارشي به دست وزارت بهداشت برسد، با آن برخورد مي‌شود.
البته امیدواریم این مسولان داروخانه ها بهانه شان برای فروش شکلات به خاطر نداشتن پول خرد نباشد که اصلا بهانه ی خوبی نیست چراکه انقدر این قرص های استامینوفن و چسب زخم دم دستشان است که دیگر جایی برای شکلات نمی ماند! 
دوستان بیماری که قرص هاشان به شكل پاستيل است نگرانی نداشته باشند، چراكه موضوع آن ها به کل فرق مي‌كند.
بنده عاجزانه از این داروخانه هایی که کارهای خلاف عرف انجام می دهند، خواهش می کنم دست بردارید از این کارها، وقتی می بینیم جمعيت كشور بعد از انقلاب تقريباً 2 برابر شده، در حالي كه تعداد داروخانه‌هاي كشور در اين مدت 10 برابر شده، این یعنی یک اتفاق مبارک و در دسترس بودن داروها، حیف نیست که با کارهای خلاف قانون عملکرد کل داروخانه ها را خدشه دار ‌كنید؟
بی زحمت طبق آیین نامه عمل کنید و بی خیال شکلات و سایر هله هوله هایی که ممکنه بعدها بخواهید در داروخانه ها عرضه کنید، باشید.
10061002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.