آستان مقدس بقعه پيغمبران سمنان ميزبان مديران دستگاههاي اجرائي استان

مراسم ورزش صبحگاهي مديران دستگاههاي اجرائي استان در بقعه پيغمبران سمنان برگزار شد.
پنجشنبه، 13 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آستان مقدس بقعه پيغمبران سمنان ميزبان مديران دستگاههاي اجرائي استان
راسخون : در اين مراسم که با حضور امام جمعه موقت سمنان، معاونين استاندار، فرماندار و مسئولين دستگاههاي اجرائي استان برگزار شد پس از صعود از ارتفاعات اطراف بقعه و زيارت آستان مقدس پيامبران عظيم الشان سام النبي(ع) و لام النبي(ع) مراسم ويژه ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.
 
در ابتدا امام جمعه موقت سمنان ضمن بيان فضيلت زيارت امامزادگان و بقاع متبرکه و بيان کرامات بقعه پيغمبران، از زحمات انجام شده سالهاي اخير هيات امناء اوقاف و دستگاههاي اجرائي تقدير و تشکر نمود.
 
حجت الاسلام عبدوس در ادامه با بيان منحصر به فرد بودن سوره کوثر افزود سوره کوثر 2 پيش بيني کرده اول اينکه آنهايي که به پيامبر نسبت ابتر مي دادند خداوند به پيامبر فرمود ما به تو نسل فراوان مي دهيم و دشمن تو بلا عقب است.
 
امروز بعد از 1400 سال در کل کره زمين از نسل پيامبر(ص) و حضرت زهرا(س) شاهد هستيم و مي بينيم از آن دشمنان نامي باقي نمانده و دوم اينکه بعد از 1300 سال از ولادت حضرت زهرا(س) درست در روز ولادت حضرت زهرا بنيانگذار جمهوري اسلامي متولد مي شود که تمام مظلوميت علي (ع) مظلوميت فاطمه(س)، مظلوميت ولايت را همه با هم تحقق مي بخشد و تمام آرمانها را به منسه ظهور مي گذارد.
 
لازم به ذکر است بقعه پيغمبران در 27 کيلومتري شمال شرقي شهر سمنان در منطقه اي کوهستاني است و در چند سال اخير با همت هيات امناء اداره کل اوقاف و امور خيريه استان سمنان و استانداري نسبت به احداث سالن اجتماعات و بهسازي بقعه اقداماتي صورت گرفته و در حال پيگيري مي باشد.همچنين با همکاري چند دستگاه اجرائي از جمله برق منطقه اي و مديريت عشايري نسبت به نصب تيرهاي برق و عمليات زيرسازي قسمتي از جاده دسترسي اقدام گرديده است.
/2759/

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.