امروز يکي از ابزارهاي جنگ نرم دشمن پديده بدحجابي است

مدير کل اوقاف و امور خيريه استان سمنان پديده بدحجابي را يکي از ابزارهاي جنگ نرم دشمن عنوان داشت و افزود اين خواسته دشمنان اسلام و استعمار پير است.
پنجشنبه، 13 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امروز يکي از ابزارهاي جنگ نرم دشمن پديده بدحجابي است
راسخون :     حجت الاسلام صفائي پور در شب ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خميني (ره) در جمع ملت هميشه در صحنه شهرستان دامغان در مسجد جامع اين شهر ضمن عرض تبريک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خميني (ره) عنوان داشت بحثي که امروز سر زبانها است و باابعاد شخصيتي حضرت فاطمه زهرا(س) ارتباط دارد حجاب و عفاف است و بانوان مسلمان در جهان بايداز حضرت فاطمه که الگوي کامل حجاب و عفاف است پيروي کنند. وي با بيان اينکه سرمشق گرفتن از الگو در زندگي يکي از نيازهاي اساسي انسان است افزود امروزه جاي تاسف است که در جامعه نبوي و علوي و در نظام مقدس جمهوري اسلامي بعد از 30 سال بخش از مردان و زنان آنطور که بايد و شايد به شخصيت هاي ديني و تاريخي شناخت پيدا نکرده اند و ابعاد شخصيتي بزرگواراني همچون حضرت زهرا(س) و حضرت زينب با آنهمه کرامت هنوز براي خيلي ها ناشناخته است.
 
حجت الاسلام صفائي پور افزور امروزه يکي از دغدغه هاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي)پديده بدحجابي، خود آرايي و خودنمايي زنان و دختران است که در اجتماع حاضر مي شوند و با اين عمل خود يکي از اصول دين را خدشه دار مي کنند و باعث گسترش بد حجابي مي شوند که اين خواسته دشمنان اسلام و استعمار پير است.
 
وي در ادامه از پديده بدحجابي به عنوان يکي از ابزارهاي جنگ نام برد و افزود بايد طرح حجاب و عفاف در طول سال اجرا شود و نبايد تنها به ايام ولادت حضرت فاطمه(س) اکتفا شود و عنوان داشت يکي از بهترين حربه هاي دشمن ترويج فساد از ناحيه بي حجابي است.
/2759/

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.