وقتي كارگرداني، سوژه كارگردان ديگري مي شود!

با خبر شديم داريوش مهرجويي كه از كارگردانان مطرح كشوري است و فيلم هاي زيادي را در كارنامه خود دارد، همان كه سنتوري را كارگرداني كرد، سو‍ژه يك فيمساز شده و قرار است مستند تهيه شده از او اكران عمومي پيدا كند.
يکشنبه، 16 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وقتي كارگرداني، سوژه كارگردان ديگري مي شود!

راسخون: فرهاد توحيدي تهيه کننده اين فيلم گفت: اين فيلم در جشن تصوير سال که سال گذشته برگزار شد به نمايش در آمد و با استقبال روبرو شد. به همين دليل تصميم داريم شرايط اکران عمومي ان را در سينماها فراهم کنيم. با توجه به اين موضوع نسخه‌اي از فيلم در حال روتوش نهايي است.
اين مستند دو قسمتي  كه "مهرجويي، کارنامه چهل‌ساله" نام دارد، مجموع آن سه ساعت است. در بخش اول تعدادي از فيلم هاي مهرجويي و بخش‌هايي از زندگي اين کارگردان برجسته مورد بررسي قرار مي گيرد . در قسمت دوم کودکي، نوجواني و جواني داريوش مهرجويي و بخش ديگري از آثار اين هنرمند به تصوير کشيده شده است، به زودي براي گرفتن پروانه نمايش آن اقدام مي کنيم.
در ضمن هنرمندان و صاحب‌نظران که اين مستند را همراهي مي كنند چهره هاي شاخص سينماي ايران هستند كه مي‌توان از داريوش مهرجويي؛ عزت‌الله انتظامي،فخرالدين انوار، مجيد اسلامي، گلي ترقي، مرحوم خسرو شکيبايي، محمدرضا شريفي‌نيا، داريوش شايگان،فريار جواهريان، ليلا حاتمي، امين حيايي،اميد روحاني، بهرام رادان، بيتا فرهي، هوشنگ گلمکاني،محمود کلاري، نيکي کريمي،علي مصفا،ژيلا مهرجويي، تورج منصوري، وحيده محمدي‌فر، فرشيد مثقالي، مسعود فراستي نام برد.
خوب است كه بدانيد، ماني حقيقي و فرهاد توحيدي پيش از اين توليد تله فيلم "چمدان" را در آلمان براي سيما فيلم به پايان رسانده اند که هم اکنون در مراحل فني قرار دارد.

10051002


جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.