جشنواره فیلم و عکس دانشجویان با دل خوش رفت!

ششمین جشنواره بین المللی فیلم و عکس دانشجویی سر انجام پس از 9 ماه تلاش به خانه آخر رسید
يکشنبه، 16 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جشنواره فیلم و عکس دانشجویان با دل خوش رفت!

راسخون: سید حمید همامی دبیر جشنواره گفت: این جشنواره حاصل تلاش و کوشش گروهی از دانشجویان علاقمند به عرصه فیلم و عکس بود که بعد از چهار سال توقف، ششمین دوره خود را به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی و خانه هنرمندان برگزار کرد.(این جور که مشخص است این طفلکی ها مدت هاست منتظر برپایی این جشنواره بوده اند و بالاخره بعد از 4 سال انتظار به مراد دلشان رسیده اند)

همامی مشکلات موجود بر سر راه برگزاری این جشنواره را هم فراموش نکرد و از بودجه ی 107 میلیون تومانی برای برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: با همین مقدار کم پرونده جشنواره را بستیم.

البته ایشان دلیل اصلی برگزاری این جشنواره را نزدیک تر شدن دیدگاه دانشجویان و برگزار کنندگان جشنواره با مسئولان وزارت علوم دانست و افزود: اگر قرار بود مدیریت و تفکر قطبی را در دفتر امور فرهنگی وزارت علوم شاهد باشیم، این جشنواره هرگز برگزار نمی شد.( به این می گویند فن زیر سوال بردن مدیر قبلی!)

سید حمید همامی گفت: دانشجو مستقل و آزاد است و به هیچ جا وابسته نیست. ما به دنبال برگزاری جشنواره ای بودیم که در آن تعریف دانشجو به صورت دیگر شده باشد و این تعریف را به دیگران هم تعمیم دهیم.

این مقام مسئول سخنان خود را با یک درخواست از مسئولان وزارت علوم به پایان رساند و از آن ها خواست که خانه فیلم و عکس دانشجویی را تاسیس و از آن حمایت کنند. هم چنین برای این جشنواره دبیرخانه دائمی در نظربگیرند به صورتی که هم دانشجویان عکاس و فیلم ساز مکانی برای نمایش آثارشان پیدا کنند و هم این که جشنواره در سال های آینده تداوم پیدا کند.

10051002


جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.