یورو نفت را ارزان کرد

در ادامه روند نزولی قیمت یورو در بازارهای جهانی بهای هر بشکه نفت خام در پایان معاملات روز گذشته بازار نیویورک با بیش از یک دلار کاهش، به 72 دلار و 58 سنت رسید.
يکشنبه، 16 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یورو نفت را ارزان کرد
راسخون : با توجه به نشانه هایی از گسترش بحران مالی منطقه یورو به سیستم های بانکی کشورهای اروپایی ارزش یورو در مقابل دلار به پایین ترین سطح خود در چهار سال گذشته رسید، در چنین شرایطی بهای انواع نفت خامی که بر اساس دلار قیمت گذاری می شود، برای دارندگان دیگر ارزها گران تر می شود.
هم اکنون بازارهای جهانی نفت خام با بی ثباتی روبه رو است و قیمت های جهانی نفت نشان داده است که نمی تواند در سطوح بالاتر از 75 دلار دوام آورد. بازارهای جهانی نگران سرایت بحران مالی منطقه یورو به دیگر بخش های جهان هستند.درپی ادامه بحران مالی منطقه یورو و نگرانی ها از احتمال گسترش آن به دیگر بخش های جهان، قیمت های جهانی نفت خام در طول سه هفته اخیر با 22 درصد کاهش همراه بوده است.
بهای نفت خام سبک شیرین پایه بورس نیویورک برای تحویل در ماه ژوئیه با یک دلار و 39 سنت کاهش، به هر بشکه 72 دلار و 58 سنت رسید.بهای نفت خام برنت دریای شمال نیز برای تحویل در ماه ژوئیه، یک دلار و 94 سنت کاهش یافت و هر بشکه 72 دلار و 71 سنت داد و ستد شد.
10271002

جذب خبرنگار افتخاري



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.