بین 15 تا 20 درصد مردم آفريقاي جنوبي ایدز دارند

اگر تمایل دارید برای دیدن بازی های جام جهانی به آفریقای جنوبی بروید، لطفا آموزش های لازم در مورد ایدز را ببینید چراکه ممکن است تا بیایید ثواب کنید، کباب شوید.
يکشنبه، 16 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بین 15 تا 20 درصد مردم آفريقاي جنوبي ایدز دارند
راسخون: معمولاً هميشه در كنار مراسم برگزاري مسابقات بزرگ جهاني تجارت روسپيگري نيز وجود دارد منتها وقتي اين بازي‌ها در كشورهاي اروپايي برگزار مي‌شود به علت رعايت اصول بهداشتي و آموزش روسپي‌ها خطر بسيار كم است اما وقتي اين بازي‌ها در كشوري مانند آفريقاي جنوبي كه بيشترين ميزان شيوع بيماري ايدز را در جهان دارد برگزار مي‌شود، نگراني بيشتر مي‌شود.
این طور که رئيس مركز تحقيقات ايدز وزارت بهداشت می گوید تا چند سال پيش بيش از 25 درصد كل جمعيت آفريقاي جنوبي مبتلا به ويروس و بيماري ايدز بودند كه البته در سال‌هاي اخير با اقدامات آموزشي و بهداشتي ميزان شيوع اين بيماري در اين كشور كم شده و به حدود 15 تا 20 درصد رسيده است.
اما به نظر همین رقم هم رقم بالایی است و با اینکه تعداد مبتلایان کمتر شده اما اینکه دلیل نمی شود بی خیال انتقال این ویروس شد.
به نظر مينو محرز ورزشكاران همواره مورد توجه روسپي‌ها هستند و گر چه تيم فوتبال و ورزشكاران ايران در بازي‌هاي جام جهاني حضور ندارند اما ورزشكاران ساير كشورها و تماشاچياني كه احياناً از ايران يا هر كشور ديگر براي تماشاي بازي هاي جام جهاني به اين كشور مي‌روند در معرض خطر هستند.
آقا من یک پیشنهاد دوستانه دارم به جای اینکه این همه هزینه کنید و به آفریقای جنوبی بروید، پول هاتان را بدهید و یک سینمای خانگی بخرید و مسابقات را از این طریق دنبال کنید، هم مالتان و هم جانتان از خطر ایدز محفوظ می ماند!
محرز در پایان حرف هایش هم خیال من را راحت کرد و هم خیال شما را، بشنوید که چه ها گفت؛ در اروپا روسپي‌ها و افرادي كه كارشنان تن فروشي است تحت آموزش‌هاي ويژه براي پيشگيري از ابتلا و انتقال ويروس ايدز قرار مي گيرند و حتماً از شريك جنسي خود مي‌خواهند كه از وسايل پيشگيري استفاده كنند اما در ‌آفريقاي جنوبي و كشورهاي كمتر توسعه يافته قطعاً به علل مختلف به خصوص فقر اين مسائل رعايت نمي‌شود و احتمال انتقال ويروس اين بيماري بسيار زياد است.
10061002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.