آغاز دوره هاي کوتاه مدت مهدويت حوزه هاي علميه خواهران سراسر کشور

معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي امامت و مهدويت از آغاز دوره هاي کوتاه مدت مهدويت ويژه حوزه هاي علميه خواهران سراسر کشور خبر داد.
يکشنبه، 16 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آغاز دوره هاي کوتاه مدت مهدويت حوزه هاي علميه خواهران سراسر کشور
راسخون: حجت الاسلام و المسلمين "محمدرضا نصوري" روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: اولين دوره در سال جاري از ابتداي خردادماه توسط مرکز تخصصي امامت و مهدويت و با همکاري مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران سراسر کشور آغاز شده است.
وي تصريح کرد: در اين دوره فايل صوتي "کتاب آفرينش" براي حوزه هاي علميه خواهران سراسر کشور ارسال و کارشناساني از سوي اين مرکز براي رفع اشکال و پاسخ به سوالات به مناطق مختلف کشور اعزام شده است.
نصوري تعداد کارشناسان اعزامي از اين مرکز را 15 نفر ذکر کرد و ادامه داد: اين استادان به مناطق مختلف که هر منطقه شامل چند شهر است، اعزام شده و در پايان دوره آزموني برگزار خواهد شد.
معاون تبليغ و ارتباطات مرکز تخصصي امامت و مهدويت ادامه داد: در اين آزمون که زمان قطعي آن از سوي مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران سراسر کشور اعلام مي شود شرکت کنندگان بايد به 20 سوال چهارگزينه اي پيرامون مهدويت پاسخ دهند.
وي با اشاره به اينکه در پايان به شرکت کنندگان دوره از سوي مرکز تخصصي امامت و مهدويت گواهينامه اعطا مي شود، بيان داشت: هدف از برگزاري اين دوره ها آشنايي خواهران طلبه با امام عصر (عج) و بهره گيري از اين افراد در جهت شناساندن ابعاد مختلف شخصيتي و ويژگي هاي امام زمان (عج) به ديگر افراد جامعه است.
وي يادآور شد: مرکز تخصصي امامت و مهدويت براي برگزاري دوره هاي تکميلي يک و دو و دوره هاي تربيت مربي ويژه طلاب و فرهنگيان آمادگي کافي دارد و در صورت عقد قرار داد با مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران سراسر کشور اين دوره ها برگزار خواهد شد.
1002

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.