آب قطع شد، دبه های آب به راه افتاد

در بخش‌هاي از سوهانك تهران آب چند روزی است قطع شده و اهالي محل براي استفاده روزمره خود با دبه از تصفيه خانه آب مي‌آورند.
يکشنبه، 23 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آب قطع شد، دبه های آب به راه افتاد
راسخون: اگر هنوز سوهانك را در نقشه پیدا نکرده اید باید بگویم که زیاد خودتان را خسته نکنید چراکه آنجا محله‌اي است در شمال شرقي تهران كه از جنوب به جاده ميني‌سيتي، لشكرگ و از شمال به دامنه جنوبي البرز و از سوي غرب به گردنه قوچك منتهي مي‌شود.
دهكده سوهانك 1785 متر از سطح دريا ارتفاع دارد و با گسترش شهر تهران، حالا جزئي از اين شهر و محله‌اي از بخش شميرانات تهران به شمار مي‌آيد، این را هم بگویم تا اطلاعاتتان کامل تر شود، سوهانك در ده كيلومتري شرق امامزاده صالح تجريش و يك كيلومتري شمال جاده لشكرك است و آب این منطقه توسط چندين رشته قنات تأمين مي‌شود.
این طور که شواهد نشان می دهد حدود 2 هزار خانوار در سوهانك زندگي مي‌كنند و تقريباً 40 درصد از خانوارهاي از آب شهر تهران استفاده و بقيه هنوز از آب قنات استفاده مي‌كنند.
اما چند روزي است بنا به علل نامعلوم آب قنات اين محدوده قطع و مردم براي استفاده روزمره خود با دبه از تصفيه خانه آب مي‌آورند.
زیاد هم کار سختی نیست کمی خودتان را در این هوای گرم جای آن ها بگذارید تا ببینید چه شرایط بحرانی دامن گیر آن ها شده است و خلاصه مسولان مربوطه بدانند که وضعيت در اين محدوده مناسب نيست و مردم براي تأمين آب مورد نياز خود دچار مشكل شده‌اند.
حالا بی صبرانه منتظر عکس العمل مسولان هستیم تا ببینیم چه خواهند کرد؟!
10061002



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.