شجاعی می نویسد، حاتمی کیا به تصویر می کشد

در یک حرکت جالب قرار است که سید مهدی شجاعی زندگی نامه شهید چمران را بنویسد و ابراهیم حاتمی کیا آن را به تصویر بکشد.
سه‌شنبه، 25 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شجاعی می نویسد، حاتمی کیا به تصویر می کشد
راسخون: آنچه در ادامه خواهید خواند صحبت های رئيس بنياد شهيد چمران است که معتقد است، با وجود فضاي فعاليتي گسترده در زمينه شخصيت بزرگ و والاي شهيد مصطفي چمران، قرار بر این است که سيدمهدي شجاعي زندگينامه كامل شهيد چمران را به نگارش در آورد و ابراهيم حاتمي‌كيا روايت حضور آن شهيد در پاوه را به تصوير بکشد.
مهدي چمران که کمی از نبود فيلم، مستند و برنامه‌ای در خور شأن مصطفي چمران گله مند به نظر می رسید گفت که بايد هنرمندان و نويسندگان با توجه به سرمايه‌گذاري و اعتبارات خوبي كه در سال جديد براي وزارت ارشاد مشخص شده است برنامه‌هايي براي شناخت هر چه بيشتر شهيد مصطفي چمران به نسل كنوني جامعه انجام دهند.
چمران هم اشاره ای داشت به اينكه سيدمهدي شجاعي زندگينامه مفصل و كامل شهيد مصطفي چمران را در دست تهيه دارد تا بتوان از اين مجموعه فيلم‌هاي سينمايي تهيه كرد گفت که ابراهيم حاتمي‌كيا بخشي از زندگي شهيد چمران مربوط به رويداد قهرمانانه پاوه را براي ساخت در دست اقدام دارد.
کاش این فضای حاکم کمی تغییر کند و پیش از اینکه کار به بیان نقد و انتقاد کشیده شود نویسندگان و مستند سازان خودشان به فکر باشند، این طوری مزه اش هم بیشتر است...

/1006  1002



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.